Hírek

öcsém lol2 nem fogok annyit tejelni érte mint exoskeletonért lol2 inkább ellopnám :D
 
Egy Seva,egy FT-200M,pár relikvia és legyözhetetlenek vagyunk nem1 terminator1
 
ez sajnos ígyvan, de úgysem fogjok tudni megvenni olyan hamar. gondolom lesz vagy 50000 rubel. egyébként úgytudom hogy a kordon kimarad most...Sidorovich akkor merre lesz?
 
az is lehet Szidorovics másik területre költözött sok sikert a kereséséhez eljen
 
de valahol lennie kell, ha lehet tőle vásárolni.
 
hát ez igaz :evil:
de ha jó cuccokat lehet tőle vásárolni akkor tuti hogy nem a játék legelején lesz :roll:
 
remélem nem a játék legvégén lesz, miútán megtettük amit kell, bevezetnek egy kamrába ahol ő van, és az a jutalmunk hogy vásárolhatunk nála, utána meg kidobnak vissza a Zónába hogy Freeplay :D :D
 
Erről mi nem sokat tudunk, hogy hol fog kezdődni, de van egy olyan érzésem, hogy nem a kordon közelében...
 
Lehet hogy azon a viaduktos pályán amiről már láthattunk pár képet (Cordonhoz hasonló nyugis helynek tűnik), vagy abba a kiszáradt mederben lévő rozsdás hajóba fog tanyázni amiről jim a múltkor linkelt képet. A szarkofágot szerintem kizárhatjuk :) .
 
valószínűleg ott fog kezdődni ( ez a valóságban is megtalálható , egy ilyen kikető féleség, a vidadukt is azon a pályán van
 
Az igazság az,nem tudom melyik topikba illik(és nem akartam újat nyitni),de megakarom osztani ezt az érdekességet.Bizonyára sokan ismerik,de aki nem,annak tessék:
Stalker-rádió
Főoldal: http://stalker-epos.ogl.ru/zp/radiochanels.html

Stalker 2004: http://stalker-epos.ogl.ru/zp/radio/s04.html
(8. a menü zenéje)

Pripyat UKV: http://stalker-epos.ogl.ru/zp/radio/pripyat-ukv.html
első a kiürítési bejelentés,utolsó himnusz 1944ből

Szolgálat: http://stalker-epos.ogl.ru/zp/radio/dolg.html
 
pl a 48perces videóban bennevan :) (ami igazából csak 25-30 perc stalker, a többi más) csomóan nem kapták meg a hosszú videót, csak kivágásokat belőle, stb... amúgy ezeket a rövideket is linkeltem már szntem, de most én sem találom, mind1, a hosszúban benne van mind.
 
pár infó

- To the rumors and concerns of our intention of using CryEngine2 for S.T.A.L.K.E.R. 2. This engine is not considered seriously for S.T.A.L.K.E.R . 2. I would say more - we are in the process of writing our own new engine. S.T.A.L.K.E.R. 2 - the project of a very distant prospect, as long as we focus on the release of CoP.

- Philosophy S.T.A.L.K.E.R. initially is MMO. We actually emulated online game in the single. STALKER-online was repeatedly debated and is still continue discussed in the company. I can not say any more so far.

- There will be support for DirectX 11, if we have time for qualitative test before release.

- The exact day of release of CoP is autumn. I like the boring expression "when it's done".

- Support of multi-core processors.

- CoP will be exclusive for PC.

- I think the human race will spend more than a decade for carrying AI to completion. We specifically do not improve simulation of life and the AI, because we are afraid that it will get out of control and start a war with us.

- There won't be a coop feature in CoP. But we will make a lot of effort to make it in the future. We find it very promising.

- As in previous games, we left support for DirectX 8 for running of STALKER on the most PCs, but we have had to limit a bit the list of graphic cards rejecting the most old ones. So the game will run on all graphic cards with support for pixel shader version 2 and above.

- There won't be the Pripyat dungeons in the game, but Pripyat itself, its eastern part recreated in great details as well as new dungeons.

- While we will always adhere to severe style of the Zone, we, of course, will add female characters in the game. But you just imagine the number of additional specific animations.

- Filming of the game is a very difficult process, which is preceded to by a large amount of preparatory work. Actually by this we are busy at the moment.

- Stealth-component of the CoP will be more developed than in previous S.T.A.L.K.E.R games, but you shouldn't expect it to be as the stealth of the games Thief.

http://progames.mail.ru/press_conference/3/view
 
jim67":3psd6ss8 mondta:
We specifically do not improve simulation of life and the AI, because we are afraid that it will get out of control and start a war with us.

Ez tetszik:)

jim67":3psd6ss8 mondta:
Stealth-component of the CoP will be more developed than in previous S.T.A.L.K.E.R games.
Hát ebből nemtom mennyire lesz jobb a lopakodás, mert előző stalkerekben árkon bokron keresztül kiszúrtak, a hangtompitó meg nemtom mennyire működött. Remélem itt már tényleg ellehet úgy lopakodni bokron keresztül, hogy ne kelljen Zóna-Terminátorosdit játszanom.
 
Vissza
Top Alul