Hírek

Április elején még csak pletyka szinten beszéltünk a S.T.A.L.K.E.R.-széria legújabb részéről, a Call of Pripyatról, hiszen egyáltalán nem volt biztos, hogy ez az áprilisi tréfának indult projekt valaha is elkészül, ám ma minden kétely elszállt, ugyanis a játék fejlesztője, a GSC Game World megejtette a hivatalos bejelentést.
Az új, önálló játék (tehát nem egy kiegészítőről van, ahogy azt korábban pletykálták) röviddel a S.T.A.L.K.E.R.: Shadow of Chernobyl cselekményei után veszi fel a fonalat, amikor a helyi kormány elhatározza, hogy elfoglalja a Zónát, ám a felderítésre küldött helikopterek mind egy szálig lezuhannak, így nekünk, mint az ukrán elhárítás tagjának, az lesz a feladatunk, hogy kiderítsünk, mi történt. Az utunk során ellátogatunk a valós fényképek alján lemodellezett Pripjaty városába, a Janov vasútállomásra, a Jupiter gyárba, Kopacsi falujába és még sok más helyszínre, hogy végrehajtsuk a küldetésünket, na meg, hogy a saját zsebünket is megtömjük a megannyi mellékküldetés során, amiket már egy új rendszer alakít ki számunkra.

A játék az X-Ray Engine 1.6-os verziójára támaszkodik, ami mondanom sem kell, élesebb textúrákat, részletesebb modelleket és megváltozott kezelőfelületet ígér, de a magától értetődő változtatások mellett más is érkezik. Az átalakított A-Life rendszer (ez gondoskodik az állatok és az NPC-k viselkedéséről) például az előző két játék leginkább kedvelt funkcióit kombinálja, a karakterünk álomra hajthatja fejét, a játék befejezése után freeplay módban tovább barangolhatunk Csernobil környéken, valamint ezentúl a Zónában tapasztalható káros sugárzás jelentősen változtathat a tájon, így nem meglepő, hogy új szörnyek (chimera és burer) jelentek meg, illetve a meglévők is másképp viselkednek.

A S.T.A.L.K.E.R.: Call of Pripyat valamikor ősszel fog megjelenni kizárólag PC-re. taps1 taps1 taps1 ááá
Forrás: PC GURU
 
Erre a "kisugárzás változtat a tájon" dologra roppant kíváncsi leszek. Ez az az elem, ami a könyvben szerepelt, de a játékban még sosem...
 
nem. az csak gondot okozna (mint pl priboiban, mivel aimapot nem lehet menet közben frissíteni, úgy mint a geomnál)
 
ha nem lehet frissíteni az ai mapot az ugyanúgy problem az anomálisnál is, mer szegény NPC belemegy a graviba, ha nem tudja hogy az van ott, aztán juj lesz neki. Valamilyen szinten ennek szerintem dinamikusnak kell(ene) lennie már a SoCban is, mivel ott is vannak dinamikus objectek( pl autó, hordók ) és csodálkoznék ha az Alife ilyenkor nem figyelne valamilyen szinten ezekre ( biztos van valami ütközésdetektálás legalább ). Én inkább a spawnolható objectek fizikai proxyjára gondoltam, mint fő akadályra, ha jól tom ezeknek nincs, pl a priboiban is voltak spawnolt házak meg fák, csak az volt velük a baj, hogy nem lehetett mögé elbújni, mert megláttak, meg átlőttek rajta az NPC-k. Ha a fizika nem jelentene akadályt, akkor ezeket le lehetne szkirptelni nem? pl van egy híd vagy valami átjáró, amit elzár egy anomália, vagy valami törmelék, és jön egy emissön tu fíl dö vájbrésön, és elsöpri az akadályt, azt lehet menni az elzárt területre. Gondolom ilyesmit akarnak összerántani.
 
a dinamikus objecteknek van külön flagje hogy "visible for ai" és ennyi. legtöbbször műkszik :) az hogy mennyire tudják tökéletesíteni 2 stalker játék után az maradjon az ő gondjuk. viszont nem hinném hogy 1 halom kamazzal akarják majd eltorlaszolni az utat.
 
egy járműtemetőben? miért ne :!: amúgy meg hirelenjében pripyatban, limanszkban is voltak járműtorlaszok, többek közt Kamaz is :D
 
hivatalos oldal elérhető http://cop.stalker-game.com/?page=home

gépigény:

Minimum System Requirements

* Intel Pentium 4 2.0 Ghz / AMD XP 2200+
* 512 MB RAM
* 128 MB DirectX® 8.0 compatible card / nVIDIA® GeForce™ 5700 / ATI Radeon® 9600

Recommended System Requirements

* Intel Core 2 Duo E7400 / AMD 64 X2 5600+
* 2 GB RAM
* 512 MB DirectX® 9.0c compatible card / nVIDIA® GeForce™ 9800 GTX / ATI Radeon® HD 4850


nem tűnik olyan nagynak :D
 
A minimum config ugyanaz mint a SHOC-é meg a CS-é? Akkor már csak az kéne, hogy olyan jól is fusson mint a SHOC (tehát a Clear Sky-nál jobban), nagyon örülnék neki. :)
 
Láttam a Call of Pripyat játékmenetét bemutató első videót. Nagyon úgy nézz ki, hogy a Clear Sky inventroy-felszerelés rendszerét tupírozták tovább...és végre feltünik, hogy gázálarcot is húzhatunk majd a fejünkre, ami remélem a védőruha melett tovább biztosítja a zóna elleni védelmet. Egy csepnyi további RPG és valósághű ellem:)
 
Ahogy elnéztem a vid-et, elég indusztriális kieg lesz ez. Viszont az a pálya min voltak, nekem nem tűnt valami hűde nagynak, bár nyilván fejlesztik még. Azt viszont nem értettem, amikor felcsatolta az övére a csóka a kolbászt. Mi értelme van ennek :?:
 
Szerintem az nem az öv! Csak a gyorsbillentyű !
Megnyomod az F3-at Elsődsegély ,F2 kóbász , F1 Energia ital stb . :D
A pálya nekem ígéretes és a kijelzők is jobbak mint a CS-ben !
Nagyon tetszik !
 
Gyorbillentyű? Azt be lehet állítani menüből. Meg mi értelme kitenni a bal alsó sarokba a képét, ahol az artik szoktak lenni? :|
 
VinoBob":xh05giff mondta:
Ahogy elnéztem a vid-et, elég indusztriális kieg lesz ez. Viszont az a pálya min voltak, nekem nem tűnt valami hűde nagynak, bár nyilván fejlesztik még. Azt viszont nem értettem, amikor felcsatolta az övére a csóka a kolbászt. Mi értelme van ennek :?:

magadhoz édesgetheted majd a pseudo kutyákat aztán csibészeltethetsz velük :D
 
Vissza
Top Alul