Hírek

Állapot
Nincs nyitva további válaszokra.
Hát bizony az és ha még hozzáveszed azt is, hogy ez technikai szempontból egy 4 órás munka lenne, akkor méginkább bosszantó. De még a bürokráciát beleszámolva sem kellene, hogy tovább tartson, mint 2 hét. Az nálunk a legnagyobb baj, hogy 10 hurokátengedésből 9-nél a tcom szivatja az ügyfelet. Na meg az sincs rendjén, hogy nincs egységesített felhasználói adatbázis. Minden cég a saját adataira esküszik aki meg tudja, hogy kinél van épp a hurok, azt úgy hívják, hogy - teszemazt - alsóbalmazújvárosi kábelszedő. Na ha a kábelszedő nem tudja a dolgát (nálunk nem tudta), akkor mindenhová átköt, csak oda nem, ahová kéne. De sebaj, lényeg, hogy megoldódott a dolog.
 
Ja, örülök ... illetve örülnék, ha a hardweres park, amit ide hoztak, jó lenne. De persze olyan szar modemet meg switch-et hoztak, hogy 4-5 óránként a LAN hálózat tecchalott állapotba kerül. Van kapcsolat de egyeltalán nincs adatforgalom: se le, se feltöltés nincs. Namost ez elég idegesítő, mert ha legalább megszakadna, de nem, nem szakad meg csak egyszerűen nincs adatforgalom. Ez nyilvánvalóan az olcsó bóvli modemtől van szóval lesz még vitám az új szolgáltatóval is (vennék én egy rendes modemet de ez a szolgáltatás olyan, hogy nincs user meg pass, legalábbis nem adják ki, hanem a modemben van titkosítva és az tárcsáz, ergo más modemmel meg nem megy a dolog). Szal ennyit az örömről :(
 
Nem bizony. Várok egy hetet, ha ez alatt huzamosan rossz (márpedig eddig minden jel erre mutat), akkor 2 lehetőségük van: vagy hoznak egy rendes modemet, amivel ez nem áll fenn vagy kiadják a jelszót és felhasználónevet (meg egy hagyományos modemet) és hagyják, hogy úgy tárcsázzak, ahogy akarok.
 
szerintem nem fogják kiadni a usr/pswd-t mert az nem lenne az Ő üzletpolitikájuk..
 
-Járművek nem lesznek vezethetőek (nem tudták megoldani az anomáliákkal való interakciót, hmm patch esélyes szerintem)
-Lesz ToolSet amivel lehet majd új pályákat, fegyvereket csinálni multiba valamint tweakelni.
-What are the minimal and the recommended settings?
-Hardware igény:
Anton Bolshakov: There are two renderers in the game - 8th and 9th DX.
DX8 is more plain and runs or weaker systems. To play with the DX8 renderer optimally you will need P4 2.0 GHz, 1024 GB RAM, Geforce 6800.
DX9 is more modern, with over 1 000 000 polygons per frame, dynamic lighting, bump mapping, and everything else there is in modern games. It will need a more powerful machine. There just was a presentation for international press, where we had Intel Core Duo 6300, and Geforce 7900. Even though I told you what is recommended for DX8, there is no limit for the maximum.
-2 hónap múlva aranylemez (feltehetőleg)
-lesz multi beta


ps.: ezt a szobát nem kéne szétOFFolni..... :roll:
 
hispan1":2ky1q3g1 mondta:
Kitettem a híreket, köszi pYura. A járgányok miatt sírok.

Nem látom, hogy kint lenne, de ha tényleg kiteszed letömörítem a hardware-es részt is.

Két féle renderelési mód lesz: DX8 és DX9.
DX8 egyszerűbben fog kinézni, de gyengébb gépen is jól fut majd. Optimális esetben egy 2Ghz-es P4 1GB RAM-al és egy GF6800 szintű kártya elég kell, hogy legyen. (megj.: ez tényleg nem sok GF6800 kb kb annyit tud mint egy 6600GT)
A DX9 renderelési módban, ahol dinamikus fény-árnyék és egyéb a mostani új játékokban is látható effekteket láthatunk (pl. HDR, hőeffekt, shadermodel 3.0) erősebb gép kell: az utóbbi bemutatónkon egy Intel Core Duo 6300 és GeForce 7900-et használtunk. (megj.: az, hogy ez GS, GT, GTX, GTO volt az nem derül ki).
"DX8-hoz már elmondtam milyen gép az optimális, de a DX9 estében nem tudok ilyet mondani; határ a csillagos ég."
 
:)

Én most IE7-et használok és ahhoz képest, hogy mennyire új, egész jó. Még komolyab buggal nem találkoztam benne és nagyon gyors.
 
6 új multis kép és miegymás: http://www.stalker-portal.ru/ !!

Interjú: http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=69677

Cikk: http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=69681


aaa jó napunk van :)

ps.: figyeljétek a képeken a hang/láthatóság-metereket :shock: meg a rangot a jobb felső sarokkban.

ps2.: a fegyver leírásánál lévő 4 csúszk a következőket jelenti: pontosság/kényelem(kezelhetőség)/sebzés/fegyverelővételi sebesség (?)

ps3.: cikk végén várható megjelenés március :x
 
Még több info: http://forum.v5g.de/showpost.php?p=94973&postcount=20

-A kereskedő bunkerében nem lehet lövöldözni :twisted:
-a bunker közelében van egy "firendly" stalker táborhely
-egy nyúl mutatja a küldetés célját a minimapon
-egy késsel és egy távcsővel kezdesz
-a stalkerek "beidegesdtek" amikor a holmijukhoz nyúlt a teszer
-ha az ellenség látómezőjében vagy bizony ki fog szúrni hamar, szóval fától-fáig kell haladni ;)
-késelés = instakill :twisted:
-nyomodra akadhatnak a vérnyomok alapján, használj kötést!
-káromkodást lehet hallani, sokat :D
-ha valakit meglősz és elesik, még nem biztos, hogy halott... könyörghet az életéért, és ha adsz neki egy első segély csomagot meggyógyul és melléd állhat/lelőhet - WOW
-Bloodsuckert ki lehet szúrni még akkor is ha láthatatlan, mert pirosan világít a szeme :D
-társaid figyelmezetnek, hogy hol mit látnak
 
Kézikönyv megjelnik március 6-án http://www.amazon.com/S-T-L-K-E-R-Shadow-Chernobyl-Official/dp/0761547738

* Trading tips: How to get top dollar for your vehicles, weapons, and equipment
* Detailed walkthrough to help you through the game's non-linear progression, including alternate endings
* How to score unique weapons and vehicles, as well as how to upgrade them to their highest potential
* Strategies on how to destroy your opponents in multiplayer deathmatch games
* Detailed behavior and ability description of all mutated creatures
 
Állapot
Nincs nyitva további válaszokra.
Vissza
Top Alul