Heti hírek a GSC fejlesztőcsapattól

Dezodor, miért nem kérsz magadnak egy saját kóborló stalkert? Sztem eleget tettél már a játékért, mellesleg gondolom összespanoltál pár ottani emberkével. :wink:
 
nem hiszem, hogy kérne, már ahogy dezodor jelleme sugja. Ha lenne benne karakter az inkább azért lenne mert irt egy fa... kis questet. :)
 
Mert szeretnék már új játékot kezdeni (nálam egy végigjátszás kb. 2-3 hét mert közbe mást is csinálok :D ), és ha elkezdeném, biztos nem jutnék a végégre, mert közbe kiadnák a patchet. Így jártam anno az 1.0001 -1.0003 között... Meg persze a több fps-re vagyok nagyon kíváncsi :D
 
egyébként a két patch kompatibilis egymás mentéseivel szal nem tom miért kezdtél új játékot :? csak az 10000 és az 10001 mentése nem volt kompatibilis (szal az 10000 mentései.)
 
Mert sokkal lassabban jött be a régi mentés és fogalmam sincs hogy miért. És állandóan ezzel kellett vacakolni :? . És még mindig a több fps miatt várom, hátha nagyobb lesz a játékélmény :D (most kb. 35 van, jó lenne ha 40-re felkúszna, de 10-15% +-tól biztos nem lesz :roll: ) Mindegy, kicodozom magam :P
 
ÚJABB HETI HÍR A GSC CSAPATTÓL


Az idő gyorsan repül, a Game Convention kiállítás is a nyakunkon van... és mint minden developer, mi is keményen dolgozunk, hogy jól szerepeljünk.

Hozzáfűznivaló:

Amígy E3-on egy akciókkal dúsított jelenetet láttatok, addig most egy rendes stalker demót mutatunk be, nem pedig scriptelt jelenetet. A pálya amin a demó jáccódni fog, a rég elfeledett SWAMP (mocsár) (megjegyzem L14_Swamp volt régen - dezodor) és itt már a klasszikus stalker játékmód lesz látható, megdobva az újdonságokkal. Lesz 1 kis harc meg miegymás.

A mocsaras pálya nagyon atmoszférikus lett (a héten küldök szét pár képet, amiket rakjatok ki az oldalakra). Úgy gondolom a stalker fanoknak nagyon tetszeni fog!

Néhány apróság a játékkal kapcsolatban: (amiket már megtapasztalhattok a GC-s videóban is majd)
(most szakszavak következnek, ezeket nem érdemes fordítani)
- Dynamic Abmient Occlusion
- Depth of Field effect
- Volumetric lighting and effects
- Soft Particles
- az időjárás váltakozása is élethűbb
- Inverse Kinematics
- Feljavított animáció
- profibb fedezékből lövés (tudunk felül alol, oldalról lőni fedezék mögül - GYK: a kezünket kiteszi és lövünk)
- új szörny (mocsári szörny, kicsit hasonlít a blódszákkerhez)
- új pda felosztás (a küldetések kombinálva lesznek a térkép nézettel)
- tábortüzek nappal nem égnek csak éjjel meg estefelé
- jobb lámpa
- és egy kis ízelítő a csopotok között zajló harcból

Ez ne feledjétek, csak a Mocsár pálya, tehát ennél sokkal többet kaptok jövőre :)

Most jöjjön a Patch téma:
Sok helyen láttam, hogy még mindig keverik az 1.1-el. Ebben nem lesz még free play, csak kisebb javítások. A free play majd 1.1-ben lesz, bár azon is gondolkodunk hogy afféle modként jelentetjük meg nem pedig patchként, és így tovább lehet fejleszteni. És így a modderek által készített modok is könyebben párosíthatók lesznek, nem veszik kárba a sok melójuk.
Egy rövid kivágás a THQ-tól kapott levélből, ami ma érkezett:
Ma teszteltük újra reggel a Rc9-es verziót. És most már nincs bug agropromban, nem fagy ki, tehát mostmár minden hiba megoldódott! A héten mehet is a patch!

Tehát ha minden jól megy, a héten megkapjátok a késésben lévő 1.0004-et!

Üdv,
Anton
 
végre valami jó hírek az még jobb hír lenne ha véletlenül kikerüle ez a demó valami file megosztó rendszerre :D
 
NivenhBro

FGX32
I have been asked over and over again as to what on earth FGX32 is. Well, after months of avoidance and unanswered questions, FGX32 is a Float32 more geared toward utilizing the 8xxx series cards. Now, before it is asked, no, it is not DX10 as stalker doesnt support DX10. maybe sometime in the future.

No, FGX32 is not done nor has anyone seen it. I will say though that it will be coming and today I decided it was time to bust the doors open as to what project FGX32 is.
- http://www.thefloatingpoint.org/main/news.php

taps1
 
pYura!

Légyszives ezt fordítsd le és tedd ki ide magyarul is, mert te is tudod hogy mennyien nem tudnak angolul. Gondolj csak bele, hogy mennyien küszködnek azzal, hogy a modok nem mennek a magyarítással.

köszi
 
:D hja, már amúgy is kötelező :)

amúgy annyi hogy:

FGX32 projekt a floating point szerzőjétől... és ugye már régóta kapja a fejéhez a kérdéseket a csávó, hogy mi is ez a FGX32?... stb és hónapokig nem reagált rá, (mert titokban akarta tartani tán) de most úgy érezte, hogy eljött az idő, hogy beszámoljon a dologról. Ez a cucc lényegében egy float32 cucc kissé felturbózva a 8xxx szériás (dx10) nvidia karikhoz, )meg gondolom a hasonló új szériás atikhoz is majd...). Mielőtt még megkérdeznétek, ez nem dx10es pack, mivel a stalker nem használ dx10-et, ez csak a dx9es effektek szebbítése, és persze optimizálása az új szériás karikhoz.

Ez a FGX32 még nincs kész, nem is látta senki. Majd kész lesz 1x, de ma úgy döntöttem, hogy bemutatom a projektet:
http://www.thefloatingpoint.org/main/news.php
 
Vissza
Top Alul