HÍREK A GSC-től no.05.
Hi,
Vége az E3-nak. Ez kb minden játékgyártó cég legfontosabb programja 1x egy évben. A kirendeltségünk is hazatért Floridából... tehát lassan visszatérnek a hétköznapok az életünkbe.
Az idei E3 kivételes esemény volt számunkra. Szinte minden nívós játék publisher meglátogatott minket, pl: EA, Ubisoft, Activision, Midway... stb. Ez számunkra nagy élmény volt, főleg hogy nagyrész amerikai cégeknek is felkeltettük érdeklődését. Ez ugye itt Eu-ban kicsit nehezebb lett volna. Most jelenleg várunk küldötteket a fentebb említett cégektől, igen - igen tágyalás céljából... Lehet valaki furcsálja majd, de még a MS is meg keresett minket. Ez most kicsit felturbózott minket, önbizalmunk megnőtt, és talán az ő támogatásaikkal a fejlesztés is felgyorsul. A média is örült a bejelentéseinknek, és nagy örömünkre, a Clear Sky több nívós média magazin címlapján találta magát, vagy pedig fő cikként értesülhettek az olvasók a GSC terveiről.
Most egy picit beszélek a látott demóról.... Mint láttuk, jó pár videó megjelent a neten a Clear Sky demóval kapcsolatban. Ezek a videók nem teljesek, nincs benne a PR manager mondanivalója az elején, és a kommentek sem mindegyikben hallhatóak. Sokan megkerestek minket azzal a kérdéssel, hogy akkor most ez egy hentelés lesz, semmi sztorival? vagy hogyan is lesz ez?... Nos megnyugtatok mindenkit, hogy ugyanúgy lesz történet, a videóban csak 1 szkriptelt eseményt láthattunk, ami egy új pályát mutat be nekünk fejlesztett AI-val. A klasszikus stalker játékélményt természetesen nem fogjuk hanyagolni, ugyanis a zóna, a környezet ezeket mind megköveteli. Lesz sok új sztori, küldetés, beszélgetések npc-kkel, mint ahogy azt kell. E3-on csak egy pergősebb jelenetet mutattunk be egy új pályarészen, a STALKER semmiképp nem lesz eszeveszett lövöldözéses játék, és mint mondtam a játékélmény 1%-t sem fog veszíteni fényéből, sőt azon vagyunk, hogy még jobb legyen. Lesz sok új pálya, új anomáliák, új artifactok, fegyverek, gyors utazós mód, több felfedezési élmény, és persze kulcsfontosságú karakterek a sztori miatt.
Most készülünk egy újabb megmérettetésre, ami Lipcsében lesz, a game's convention kiállításon. Itt már több érdekes részletet mutatunk be, többek közt az új pda-t, az új klánokat, új stalker bázisokat, táborokat, és átírt harcmodellt... persze ez nem minden.
Most egy kis infó az 1.0004-es patchról (mert ahogy látjuk, rengeteg ember várja már)
A helyzet a következő: már két hete megkapta a THQ a patchet, de volt kissebb affér a japán és egyéb keleti nyelvekkel, ezért ezeket újra átdolgoztuk, remélem tisztába van vele mindenki, hogy a japány nyelv nem valami egyszerű, és eléggé időigényes a szkriptek átírása, és a szövegek újrafogalmazása. A patch már készen van, most jelenleg kínai teszterek nyúzzák, és amint azt mondják okés, azonnal ki lesz rakva. Ez lehet 1-2 nap, esetleg egy hét, de remélem minél előbb.
Addig is, mindenkinek minden jót, hamarosan beszélünk újra.
üdv,
anton