Heti hírek a GSC fejlesztőcsapattól

na tudom a kieg nevét az e3 topicban van...
 
heh :D jó tudni :wink:
milyen volt már a true endingben amikor(talán kicsit spoiler de inkább óvatosság kedvéért :D) átteleportálsz és Sid a meglepett arcával "MArked ONe?! What the Hell!" Half Life 2 ugrott be róla amikor be teleprotálunk Breen irodájába :D
 
hja, az sajnos csak animáció, pedig ha visszadobott volna a tréderhez, akkor ott lett volna a lehetőség :) de így várni kell egy jobb xrspawnerre mer addig nem tudok addolni stancia-rol pripyat-ba utat
 
szerintem kieg lesz és leszenk új térképek (ez gatyamatyinak szól)
ellenek,fegyverek (?)
 
sztem meg nem! :D ha nem azt mondod amit én kitörlök egy topikot! :D lol - pYura
egyébéknt majd kiderül végülis mindegy hogy kieg. vagy külön álló játék(küön álló játék lesz :D) a lényeg, hogy a Stalker életérzés nem ér véget itt...
 
akkor mi mod (nem kieg hanem valami ilyesmi )
 
akkor lesz jó ha erőmű is meg lesz rendesen csinálva, ha ilyen lesz mint most akkor nem érdekel hogy hány új pálya lesz
 
szntem benne kell, hogy legyen, márcsak azért is, mert kaptam a levelet, amit lefordítottam, és ottvan a clear sky topciban, a legelső hsz... a történetben bennevan, tehát 1értelmű, hogy nem maradhat ki. Meg amúgyis... mi értelme lenne a zónának, ha nincs ott pont az a dolog, ami miatt "lett" a zóna :D
 
Remélem Burer a dwarf vezető is visszakerül a játékba. Dark Valleyban lett volna a föld alatt, s aki megöli ahhoz csatlakoznak a vak kutyák mint friendly, mivel azok háborúban állnak a dwarfokkal.
 
HÍREK A GSC-től no.05.

Hi,


Vége az E3-nak. Ez kb minden játékgyártó cég legfontosabb programja 1x egy évben. A kirendeltségünk is hazatért Floridából... tehát lassan visszatérnek a hétköznapok az életünkbe.

Az idei E3 kivételes esemény volt számunkra. Szinte minden nívós játék publisher meglátogatott minket, pl: EA, Ubisoft, Activision, Midway... stb. Ez számunkra nagy élmény volt, főleg hogy nagyrész amerikai cégeknek is felkeltettük érdeklődését. Ez ugye itt Eu-ban kicsit nehezebb lett volna. Most jelenleg várunk küldötteket a fentebb említett cégektől, igen - igen tágyalás céljából... Lehet valaki furcsálja majd, de még a MS is meg keresett minket. Ez most kicsit felturbózott minket, önbizalmunk megnőtt, és talán az ő támogatásaikkal a fejlesztés is felgyorsul. A média is örült a bejelentéseinknek, és nagy örömünkre, a Clear Sky több nívós média magazin címlapján találta magát, vagy pedig fő cikként értesülhettek az olvasók a GSC terveiről.

Most egy picit beszélek a látott demóról.... Mint láttuk, jó pár videó megjelent a neten a Clear Sky demóval kapcsolatban. Ezek a videók nem teljesek, nincs benne a PR manager mondanivalója az elején, és a kommentek sem mindegyikben hallhatóak. Sokan megkerestek minket azzal a kérdéssel, hogy akkor most ez egy hentelés lesz, semmi sztorival? vagy hogyan is lesz ez?... Nos megnyugtatok mindenkit, hogy ugyanúgy lesz történet, a videóban csak 1 szkriptelt eseményt láthattunk, ami egy új pályát mutat be nekünk fejlesztett AI-val. A klasszikus stalker játékélményt természetesen nem fogjuk hanyagolni, ugyanis a zóna, a környezet ezeket mind megköveteli. Lesz sok új sztori, küldetés, beszélgetések npc-kkel, mint ahogy azt kell. E3-on csak egy pergősebb jelenetet mutattunk be egy új pályarészen, a STALKER semmiképp nem lesz eszeveszett lövöldözéses játék, és mint mondtam a játékélmény 1%-t sem fog veszíteni fényéből, sőt azon vagyunk, hogy még jobb legyen. Lesz sok új pálya, új anomáliák, új artifactok, fegyverek, gyors utazós mód, több felfedezési élmény, és persze kulcsfontosságú karakterek a sztori miatt.

Most készülünk egy újabb megmérettetésre, ami Lipcsében lesz, a game's convention kiállításon. Itt már több érdekes részletet mutatunk be, többek közt az új pda-t, az új klánokat, új stalker bázisokat, táborokat, és átírt harcmodellt... persze ez nem minden.

Most egy kis infó az 1.0004-es patchról (mert ahogy látjuk, rengeteg ember várja már)

A helyzet a következő: már két hete megkapta a THQ a patchet, de volt kissebb affér a japán és egyéb keleti nyelvekkel, ezért ezeket újra átdolgoztuk, remélem tisztába van vele mindenki, hogy a japány nyelv nem valami egyszerű, és eléggé időigényes a szkriptek átírása, és a szövegek újrafogalmazása. A patch már készen van, most jelenleg kínai teszterek nyúzzák, és amint azt mondják okés, azonnal ki lesz rakva. Ez lehet 1-2 nap, esetleg egy hét, de remélem minél előbb.

Addig is, mindenkinek minden jót, hamarosan beszélünk újra.
üdv,
anton
 
dezodor":2f6r3ftl mondta:
gyors utazós mód,

Most ez olyan lesz, mint az Oblivionban, hogy térkép elő, egy már felfedezett pontjára rákattintunk és betölti a pályát?
Remélem nem...
 
halottátok hogy a stalker is STEAM es lesz ??? :cry: :cry:
 
Vissza
Top Alul