Heti hírek a GSC fejlesztőcsapattól

nos logika nem nagyon van benne szerintem vagyis én nem találok benne semmit, mert ha az oroszt meg a nemzetközit is ugyanúgy jelölik akkor mi az értelme. Elégedjünk meg annyival, hogy az 1.0006 lesz az a patch ami talán a multi részt kicsit felrázza vagy nem mert senki sem azért játszik vele mert olyan nagy technológiai újítás hanem a történet meg a csernobil a lényeg.........szarjunk rá
 
télleg multiban miért nincsen csernobili pálya ???
valami stancia 2 vezethető járművekkel :D
 
mondjuk multi sdk az már van szalll.... :idea:
 
ah az nem kell hozzá, elég a payak nevet atirni mp_akarmire aztan a multi payak ltxjebe beleincludolni, aztan meg valamit atirni, es akkor latja multiban is...
 
Na mi van már, nincs semmi hírek mostanában?
 
vagy esetleg valami kilopott alpha vagy beta :roll:
 
Akkor a többiek kedvéért bemásolom :) :

STALKER: Clear Sky interjú

(C&VG) Egy félszemű küblicica nézett be minden este, legalább kétpercenként Anton Bolshakov S.T.A.L.K.E.R. Clear Sky dizájner ablakán, hogy végül beadja a derekát és interjút adjon a C&VG-nek. Ebből fogjuk most kimazsolázni a finom falatokat.
Számos oka van annak, hogy miért a STALKER előzményeit dolgozza fel a Clear Sky. Egyrészt az eredetiben ugye arról volt szó, hogy Strelok háromszor hatol be a Zóna mélyébe. Ő az egyetlen, akinek ez sikerült és ugye a játék elején a főhősnek fogalma sincs merre van észak, mi történt vele, és miért fekszik hullák között egy felborult hullaszállító közelében, a Zóna legszélén. Miután összeszedi magát, végrehajtja a harmadik sikeres behatolást is, ám arról fogalmunk sincs az első két útja alkalmával mi történt valójában.

Másodrészt egy kicsit jobban körbeírni hogyan jöttek létre az anomáliák és más Zóna közeli érdekességek. Még mielőtt egy teljesen új sztori lefektetésébe vágnák a fejszéjüket. (!)

No akkor miről is szól a Clear Sky? Strelok korai, a Zónába tett kiruccanásairól és az eredi játék eseményeinek kicsit más szemszögből való megközelítéséről. Egy másik, zsoldos STALKER-rel fogunk nyomulni, aki akarata ellenére belesodródik a Zóna körüli globális eseménysorozatba. Fél szemünket mindig Strelokon kell tartanunk, sőt ahol lehet keresztbetenni neki. A játék végén természetesen a SoC (Shadows of Chernobyl) elején taglalt eseményekkel szembesülünk.

S hogy miért PC only? Mert arrafelé a játékosok 90 százalékának PC-je van és a fejlesztők is ezen érzik otthon magukat. Persze tisztában vannak a konzolok nyújtotta, kecsegtető lehetőségekkel... Bolshakovnak leginkább az egyes csoportok közötti állandó háború tetszik, amit mindvégig a játék AI-ja kontrollál. Az eredeti játékhoz képest ezek sokkal jobban kidolgozott szervezetek. Mindegyiknek meglesz a maga tábora, vezetője, kereskedője, mérnöke. Míg egyesek kimondottan a bányászattal, mások inkább a zsoldosi teendőkkel foglalatoskodnak. Lesznek spéci minijátékok,egyedi animációk és sok egyéb csecse dolog.

Ezek a csoportok területért, erőforrásokért, tudományos helyszínek fölötti uralomért, szóval más és más dolgokért harcolásznak egymással. Minél több erőfforáshoz (relikviák) jut egy adott oldal annál erősebb lesz és egyre táposabb követőket vonz majd magához. A tudományos pontok begyűjtésével jobb és jobb technológiához, fegyverekhez, védő öltözékekhez juthatunk. Küblicicákra vadászás közben gyakran láthatjuk majd, amint két fél egymást gyeszálja.

Ha esetleg úgy döntenénk, hogy beállunk valamelyik frakcióhoz, akkor a kezdeti vaddisznó hajkurászó küldetések után egyre komolyabb, végül a rivális bázisának teljes kifosztásával járó küldetést kell teljesítenünk. Természetesen a nehézség függvényében más és más képzettségű veteránokkal a fedélzeten.


eredti cikk: http://hardwired.hu/#news_19713
 
nah ez elég érdekes csak azt kérdezném meg, hogy lesznek e új fegyverek és artifactok vagy maradnak ezek amik a SoCban voltak? lehet mert most alakultak ki.. de miből?... :D
 
lehet lesz valami giga bloodsucker aminek még a kezein is ilyen szivoszájszerv van... :D biztos még rondább még csunyább szörnyek lesznek ha lesznek


de elméletileg anomáliák nem is lehetnének hiszen a robbanástol keletkeztek, és a Clear Skyban nem a legvégén van a robbanás?
 
meg óriási kibertigris kinyitható lézerkarmokkal.P am fegyvereket tehetnének bele jólesne pl egy M16A2, vagy esetleg egy TOZ34, satöbbi :D
reménykegyünk!!
 
A TOZ34 benne van a Freeplay modban is, már Sidorovichtól is meg lehet venni.
 
De az alapban nem vehetsz TOZ-t ugyhogy... és csak azért nmfogok felteni freeplay-t is. :|
 
szerintem lehetne benne minigun meg m4 osztán gyünne az USA :lol:
 
Vissza
Top Alul