Első benyomások

szerintem folytassátok a fegyverek topic-ban
 
Mivel csak max szinten (master) és a játékot nehezítő (valósághoz közelítő) modokkal játszom, tudom, hogy nem hiányzik a géppuska, mert nem illik a krnyezetbe. Ahogy a 100-as tár sem...
 
Úgy játszol, ahogy akarsz. Én, meg ahogy én akarok. Amúgy én is játszottam vele master szinten... de nem békülnénk ki végre és leszakadnánk erről a fegyver témáról ahogy jim67 is ajánlja?
 
Igaz, mindenki úgy játszik ahogy akar. Nekem is hiányzik egy mod amiben lennének vértől fröcsögő darálások, rengeteg ellenfél ellen nagy tűzerejű fegyverekkel. Npp-n van egy két könnyűpáncélos, máshol is el tudnám képzelni.
 
vagy olan modot hogy stalker;s postal edition nah az jó lenne
 
De én személy szerint lehet beérném, ha a mapp 2x ekkora lenne és több küldetés járna hozzá. Végigmehetnénk 1-től 20-ig az X laborokon :D Vagy lenne specállis megbizatás pl:
Ellátogat a zónába egy orosz ezredes a maga 60 fős testőrségével. Aztán vagy őt védenénk, vagy a Duty megbízásából meg kéne ölni. Igazán elviselnék egy ilyesfajta küldetést is. Vagy lehetne hosszabb távra nyúló munkát vállalni.
pl: határőr, testőr, kutatói munka stb.
 
ezt hagyjuk a második részre vagy a kiegbe :D (de nem lenne rossz az biztos)
 
nekem rohdatul szar fos a első benyomásom erről a geci fórumról

mer csinálok egy topikot a szegényeknek crack meg ilyenek

oszt kitörlik valmi nemtomkik

meg hogy kib.asznakk innen mer warez toipikot csináltam

Akkor ezt a helyet nem neked találták ki, adios - pYura


Crack meg ilyenek, hm? crack... persze... és a vitality által készített tört verzió belinkelése, trackerek stb. Nekem kicsit többnek tűnt, mint crack meg ilyenek - Tibi

Egyeseknek a másfél centi magas NO WAREZ felirat nem mond semmit... - hispan1

lehet nem tudnak angolul - dezodor

Kéretik nem szétoffolni a topikot :D - pYura
 
Először is, üdvözletem a társaságnak!

Eddig csak nagy vonalakban tudtam a játékról, de az a kevés amit hallottam, nagyon tetszett. Az atomerőmű környéke, Pripjaty szellemvárosa a maga konzervált kommunizmusával. Van az egészben egy sajátos misztikum, ami mindig is szerettem. :twisted:

Na ezek után ki akartam próbálni... Valami olyasmire számítottam, mint a Fallout II és a Flashpoint keveréke. Jó történet, valósághű harcrendszer, járművek, és persze a HANGULAT így, nagybetűvel. Évek óta nem játszottam egyjátékos FPS-t, illetve nem is nagyon játszottam általában véve számítógépen. Az egerező izmaim ennek ellenére jó karban voltak, szóval belevágtam.
Nem teketóriáztam sokat, feltettem az általatok (is) készített nagy modot (Járművek, szabadabb játék, boltban kapható minden, stb.) és így indítottam el.
Hangulatos intró anim egy ismerős Zillel, amiből földszintes koromban még rengeteget láttam, ('83-as évjárat vagyok), dumaparti Szidoroviccsal, stb. (az ajtó tudom, mikor nyílik :P ), ez megadta a kezdőlökést.
Ki is léptem az erdőbe, be a táborba, beszélgetések, gitározó stalker, újabb jó pont. Úgy döntöttem, nyakamba veszem a világot és nekiállok gyűjtögetni. Az első vak kutya el is harapta a torkom.
Innentől címszavakban jó és rossz. Most kémlelem ki a telepet Yantarban, szóval kb. félúton járhatok.

Jó:
-A fegyverek tetszenek, főleg a sörétes SPAS 12 jó épületekben. Sarkon befordul, durr a képébe, elterül. Nagyobb területeken az 5.45-ös Groza-t használom távcsővel vagy anélkül.
-A környezet is tetszik. Kicsavarodott kopasz fák az anomáliák körül, hitelesen düledező házak, csupasz betont felveri a gaz, a maguk módján gyönyörű ipartelepek. Csak sétálgatni is jó köztük.(Ha épp nem golyózáporban menekülsz), a szeméttelep két nagy tartálya körül neked ugró szellemekért külön pirospont. :)
-Az artifact-ek is eredetiek.
-A járművek sokat segítenek, kedvencem a viszonylag erős, viszont maszív UAZ és a megállíthatatlan BTR 70 (A kis fülkés MTZ traktor és a Moszkvics inkább jó poén, bár a traktor verhetetlen terepen). Lefulladnak, működik a lámpa, bizonyos sebesség felett elszabadulnak a rossz utakon, remekül lehet velük taposni a kutyákat és kisebb állatokat, míg egy vadkan hajlamos felborítani. -Igaz, a jármű már inkább cheat kategória. Láttam, hogy a karakterek nem ismerik fel fizikai objektumként, nem futnak előle, nem kerülik ki. Gondolom, ezért vették ki a véglegesből. Az Agroprom őrségének nagy részét is a BTR-rel gázoltam le.
- A szörnyek is megérdemelnek egy piros pontot. Egy sikertelen X18 küldetés után poltergeist-ekkel rémálmodtam, pedig nem szokásom az ilyesmi... A telekinézis és a láthatatlanság szintén jó ötlet.


Csakhogy pont ez az egyik hátrány is: Miért kell Chuck Norrisnak lennem, hogy végigvigyem a játékot? A Szörnyek veszett erősek, a vérszopóba beleeresztettem két 30-as tárat és csak akkor terült el. Tudom, fejlövés, de ki tud erre koncentrálni, amikor ide-oda ugrál előtte egy Chtulhu-szájú hörgő valami? Csak sörétessel volt esélyem ellene. Ez igaz a snorkokra és a pszeudo-kutyára, macskára, stb. is. A poltergeist-et legalább le tudtam lőni...
A controllerrel szemben esélytelen voltam, viszont ott el tudtam menekülni.
-Az ellenfelek (bandita, katona, zsoldos) miért termelődnek újra? A Fallout II-ben ha egy városban "rendet tettem", ott utána biztonságban voltam. Jó lett volna, ha ezt a részt kihagyják, illetve kevesebb harcot tesznek bele, mert így a nagy darálás közepette pont a környezet varázsa veszik el.
-Igaz, a játékosnak se lenne szabad másodperceken belül felgyógyulni egy medikit-től. A Jagged Alliance vérzés-elállítós, több napig regenerálódós rendszere jobban tetszett. A Fallout II-ben is legalább megmagyarázták, miért működik a stimpak úgy, ahogy.
-Sajnos itt is gyakori a "mindenki mindenki ellen, de leginkább ellened"-felállás. Ha feltűnök a vadállatok közt, mindegyik nekem esik fajtól függetlenül, ha elég közel vagyok. Szerencsére ez nem mindig működik így, az A-life produkált néhány vicces helyzetet is, ami viszont tetszett: Vérszopó fut felém, elszalad mellettem, be a banditák közé... Anyázás oroszul, vérszopó menekül ellenkező irányban. :D

Összeségében tetszett, mostanában minden időm erre megy el... Furcsán hangozhat, de én ezt a sztorit szívesebben olvastam volna könyv formájában. -Bár lehet, hogy velem van a baj. :roll:
 
"Vagy lehetne hosszabb távra nyúló munkát vállalni.
pl: határőr, testőr, kutatói munka stb."

Ez nekem is tetszene. Hosszan el lehetne vele szöszmötölni, végcélnak pedig nem is kellene más, mint pl. egy adott pénzmennyiség összeszedése, ami után visszavonulhatsz. Közben meg a magad tempójában bejárhatod a zónát, hisz a jobb árú artifactek úgyis beljebb vannak.
 
Üdv a fedélzeten :) Az általad javasolt változtatásokkal mindegyikkel egyet tudok érteni. Aligha lesz a Clear Sky ilyen, mert a kiadó a mainstream darálós játékokat tud eladni. Bizzunk a modderekben :)
ps.: Melyik moddal nyomtad végig?
 
Oblivion project.
Csak nem emlékeztem a nevére amikor a hsz-t írtam.
Annyit olvastam anno, hogy a járműveknek lesz használható csomagtartója, illetve üzemanyag fogyasztása. Csomagtartóval lett volna létjogosultsága a Kamaznak is. :)
Mellesleg a járműkezelés hasonló a Flashpoint-éhoz kivéve, hogy ott sérülékenyebbek a gépek. Lehet, hogy onnan is loptak egy-két ötletet, amiért nem is ítélném el őket. Lophattak volna többet is. :P


Ha nem is lesz ilyen a clear sky, de ha legalább választható lenne egy ilyen játékmód... A Soldier Of Fortune első részében is volt hasonló, igaz csak multiplayerben. (ott a hangdetektor helyén mutatta az állóképességet. Fáradtál is rendesen)
 
Üdv minden S.T.A.L.K.E.R.-nek!
Nemrég csatlakoztam az UHSF-hez.
Mindenkinek szép napot! :wink:
 
első benyomás? ... :D .... már a SoC-nál megfertőződtem és alig vártam a ClearSky megjelenését

és a véleményem?.....hát ez valami kurva jóra sikeredett

persze olvasom én, hogy sokaknak volt és van problémája, sőt dobálóznak a bug szóval
(sajnálom őket és együttérzek) szerintem leginkább hardverszegényes okokról van szó, mert nekem (szerencsés helyzetem van, mert felsőkategóriás vason nyomom) egyáltalán semmi gondom nem volt ezidáig

igazából nem is első benyomásról beszélek, hiszen már számtalanszor lejátszottam ilyen-olyan nehézségi fokozatban, változó stratégiával

hát ezt nem lehet megunni ... amúgy is a mai felhozatal egyik legkívállóbb mesteralkotása ez a játék, grafikailag, hangzásra és hangulatában is top game

elhiszek minden ellenvéleményt és elfogadom mások negatívabb tapasztalatát, de ez akkor sem ronthatja el a bennem kialakult 9.8pontot a 10-ből
és csak azért nem a maximum 10, mert még mindig bízom benne, hogy a számítógépes játékok fejlődése sosem áll meg, így még van remény egy ennél is jobb játéknak a megjelenésére, egyenlőre ez a full-top
 
tesóm mutatta nekem a játékot 3 hónapig nemérdekelt, ő játszott engem nemérdekelt, de egyszer unalomból elkezdtem vinni, Agropromra annyira belejöttem hogy mamár szinte függő vagyok.
 
már én is függő vagyok bár mostanában nem annyira
4 hónapig a soc-on meg a cs-n kockultam
 
Vissza
Top Alul