Első benyomások

Az a manus nekem is kipurcant (vagy lelépett, már nem emlékszem), de jön helyette egy új csávó, Fanatic a neve és ő majd ad mellékküldit.
 
Nem siratom. Képzelem milyen komoly küdetéseket adott volna... szedjél virágot kapsz egy szalámit szint... de poén volt ahogy ott lángolt. Aztán kihúztam és akkor már csak a segge égett :D
 
Sztem a mai játékok egyik legnagyobb baja a realitáshiány. Olyan egyszerű dolgokat hagynak ki belőle, mint pl az előbb említett lábon/kézenlövés-reagálás-t. Ahhoz, hogy teljesen, valósághűen rombolható legyen a környezetÍ(,meg az ellenség(lásd sof2)) még egy kicsit fejlődniük kell a gépéknek(sztem már csak nagyon rövid iő kérdése; sőt már most is lehetne valamilyen szinten csúcshardweren). De az egyszerű, valósághű dolgokat miért hagyják ki??? A fegyver erőssége függjön a kalibertől(+lőszertípustó)! Pl. ha sniper SVD(7,62*54R) 1 találat 1 halál, akkor PKM(7,62*54R) géppuskából az 1 találat is ugyanolyan halálos legyen!
Jó lenne, ha néha 1-2 játékost is meghívnának bétatesztelni, akinek a tanácsait + a fórumozók tanácsait is beleépítenék a játékaikba.


Egyébként tényleg átlőhetőek a Stalkerben a különböző anyagok? Gondolom a falak sarkai nem:-(
 
üdv!

nem tudom miért izélnek sokan a célzás és a fegyverek hordása miatt, a legelső pisztolyjal is rendesen fejbe lehet lőni az illetőket elég távolról, és a később szerzett fegyók is szépen szuperálnak megfelelő távolságról (kivéve a vadászpuska, de az nem is távolra való :) ).
azt viszont én is nagyon hiányoltam hogy lábonlövéskor semmi effekt nincs... ill. zavaró (még jó hogy csak időnként fordul elő) hogy valakit eltalálok messziről, elfut 3-4 lépést és zsebre vágott kézel battyog tovább, mintha misem történt volna... meg ugyan ez áldogáló személyekkel, akik nem mozdulnak el a helyükről. szval ezt az AI dolgot nem nagyon értem, mert néhol meg igen jól viselkednek az npc-k...
ezen felül a küldik sem az igaziak(persze vannak jók is, de pl. a dokumentumgyűjtögetés...egy ilyen környezetben nem vagyok benne biztos hogy ez volt a legjobb döntés)... vagyis sokkal jobbakat is ki tudott volna találni szerintem bármelyikünk. szval vannak hibák...szerintem ( :) ) ... ha nagyonb szigorúak akarunk lenni, akkor nem is kevés, DE ennyire hangulatos (főleg ilyen hangúlatú) játékot már több éve nem látott a világ, fps-t meg szerintem még egyáltalán nem, úgyhogy én nem tudom abbahagyni. a hangulata feledteti a hibáit! :) ...persze azért jó lesz ha lesz patch :)
(és bocs hogy sokat beszéltem :oops: )
 
Hali! Írta már valaki lejjebb, hogy (ha átfogalmazhatom) egy kis állinearitás van a játékban. A kellemetlen helyeket nem lehet csak úgy kikerülni, az egyes pályarészeknek csak meghatározott pontokon vannak kijárataik, nem akárhol. (A korlátot itt ugye a sugárzás meg a furcsa rendellenességek képezik.) Pl. amikor a roncstelepnél a banditák túlerőben vannak, ki akartam őket kerülni, de nem lehetett, így csak átsprinteltem közöttük. Nem tudom, hogy ez a nemhivatalos verzió mókája-e, de én akkor estem pofára, amikor a már megtisztított helyeken is ugyanúgy újratermelődtek ugyanazok az ellenfelek a visszautamon. Pl. akár itt a szemétdombnál sosem bírom teljesen kipusztítani a banditákat, hiába próbálom, mert a következő alkalommal megint ott vannak. Vagy rögtön utánuk az az ellenőrzési pont a két kósza banditával: már háromszor-négyszer mentem el oda-vissza, de mindig újra ott leselkedkednek.
Vagy amikor lementem a föld alá Mole segítségével, és kinyírtam egy rakat banditát a folyosón, aztán amikor lementem megint és vígan rohantam volna végig (a hullák ugye ott feküdtek), ám hirtelen golyózáporba kerültem. :o)
 
Amúgy semmi bajom a játékkal, nekem is a hangulata az első. :) Már ki is néztem a fémdobozos kiadást. :)
 
Josipcrohun":oxa4rkrg mondta:
Sztem a mai játékok egyik legnagyobb baja a realitáshiány. Olyan egyszerű dolgokat hagynak ki belőle, mint pl az előbb említett lábon/kézenlövés-reagálás-t. Ahhoz, hogy teljesen, valósághűen rombolható legyen a környezetÍ(,meg az ellenség(lásd sof2)) még egy kicsit fejlődniük kell a gépéknek(sztem már csak nagyon rövid iő kérdése; sőt már most is lehetne valamilyen szinten csúcshardweren). De az egyszerű, valósághű dolgokat miért hagyják ki??? A fegyver erőssége függjön a kalibertől(+lőszertípustó)! Pl. ha sniper SVD(7,62*54R) 1 találat 1 halál, akkor PKM(7,62*54R) géppuskából az 1 találat is ugyanolyan halálos legyen!
Jó lenne, ha néha 1-2 játékost is meghívnának bétatesztelni, akinek a tanácsait + a fórumozók tanácsait is beleépítenék a játékaikba.


Egyébként tényleg átlőhetőek a Stalkerben a különböző anyagok? Gondolom a falak sarkai nem:-(

Hát sajnos ez nem CS így a sarkok darálása kimaradt, ha viszont mindenki igényeit nézegetnék folyamatosan sosem készülne el.
Környezet: Csatlakozom ezt elfelejtettem a sját véleményemben leírni: sajnos elég statikus... ha egy gránát egy szobában robban leglább a bútorok repülhetnének...
 
Nos .. van azért mit észrevenni ... Ha van egy doboz, meg 1 szekrény és odarohansz, jóesetben nem megy arrébb, rossz esetben elborul a doboz :D
Berohasz üvegek közé és széttörnek alattad.. Kell bizonyiték ? Kezdőtől délre levő katonai outpost :D
 
Na, srácok, Már egy egész napja nyomom a Stalkert.
Az első benyomásaim:

Az eleje elég nehéz volt, tekintve, hogy egy kisebb várost lemészároltam, míg találtam normális fegyvert, és lőszerutánpótlást :roll:
A játék gépigénye is magasabb, mint gondoltam. A Beta-k kihalt pályarészleteihez képest jelentősen lassult a game, mondjuk számítottam rá :)
A játék legeleje nagyon kusza. Még az első missziót be sem fejezted, már egyből 3 van folyamatban.
Kicsit sok a gyilok számomra. Komolyan mondom, ennyi mutánst, embert, akármit még egy játékban sem mészároltam le. Jó, jó el lehet futni, de az hogy néz ki? :) Futni csak egyszer kellett, amikor jöttem a föld alól az X laborból, és a felszínen banditák, és katonák rendezték nézeteltéréseiket, és persze amikor megjelentem, mindenki rám lőtt, nem volt már 5.56- lőszerem, úgyhogy usgyi volt.
<b>A fegyverek</b>: meglepően pontatlanok. Az AK-k, MP-k eleinte azt hittem, hogy jó fegyverek, de rájöttem, hogy bitang pontatlanok is. Először azt hittem, hogy én célzom gányul. De aztán megkaptam az első sniper scope-okat, és kiderült, hogy bizony ide valami jobb fegyver kell :( Az obokan után már úgy vettem észre, hogy egész jól lehet lövöldözni.
<b>A-LIFE</b>: Egyetlen bajom van csak vele, hogy néha igazán odatévedhetne egy mezei stalker is a pálya többi részeire. Sajnos eddig az "élő-világ" számomra azt jelentette, hogy minden egyes pályarészlet újra megtelt 50 banditával, akiknek frissen odatévedt bandáját már 5×ször kifüstöltem, viszont senki mással nem találkoztam eddig sehol, csak banditákkal. Jó dolog, hogy nem laposodik el a banditák miatt a dolog, de néha kicsit túlzásnak érzem a dolgot. Viszont ami tetszett az A-life-ban: az állatok. Nem egyszer láttam varacskosdisznót aludni egy fa tövében, vagy épp egy dögöt vonszolni, üldözni más állatokat, vagy csak úgy csordástul szaladni.
<b>Pénz</b>: rengeteg van belőle, csak van egy bökkenő: Nem tudom mire elkölteni. Ugyanez volt a diablo2-ben is. Voltak már milliárdjaim, de a kínálat olyan gyenge volt, hogy felesleges volt benézni akárhova is. Amire költök, az maximum a lőszer, az viszont nagytételben fogy :twisted:
<b>AI</b>: Hm hát igen, nem rossz. Ha az ellenfelek többen vannak, mindig megpróbálnak bekeríteni, ha épp menekülnek, akkor zárótűzet nyomnak, elbújnak, egyszerre támadnak többfelől, stb.
<b>Hangulat</b>: Kiráz a hideg tőle. A felszínen még minden oké, mászkálsz, ölöd a banditákat, végzed a küldetéseket. Aztán lemész a föld alá, és besz*arsz 8) A grafika, a textúrák, a pályarészek kinézete, tervezése, az anomáliák, a sötétség, a zajok és a (többnyire) láthatatlan mutánsok... Gyilok. Komolyan mondom, egyik game-ben sem sikerült ilyen hangulatot csinálni... Imádkoztam, hogy "baszki, jussak már ki innen, akármennyi bandita, katona jöhet, csak már ne itt legyek". Eléggé paradox dolog, de amilyen hihetetlen nyomasztó a hangulat, annyira jó benne lenni, és utána még jobb kijutni belőle, hogy aztán egy másik, későbbi küldetésben újra átéld a borzongást, amit a föld alatti részek kölcsönöznek. Brilliáns!
<b>A gyilkolás</b>: Sokan mondták már: Fejlövés. Kizárólag ez használ. A fejesek után minden ellenfél hibátlan csavarugrást hajt végre, ezzel megajándékozva a lövés feladóját 8)

Mindent összevetve, a játék legelejét leszámítva nagyon élvezem a game-t. És nagyon remélem, hogy még a felénél sem járok...
 
Ave":2oowzvcu mondta:
Na, srácok, Már egy egész napja nyomom a Stalkert.
Az első benyomásaim:

Az eleje elég nehéz volt, tekintve, hogy egy kisebb várost lemészároltam, míg találtam normális fegyvert, és lőszerutánpótlást :roll:
A játék gépigénye is magasabb, mint gondoltam. A Beta-k kihalt pályarészleteihez képest jelentősen lassult a game, mondjuk számítottam rá :)
A játék legeleje nagyon kusza. Még az első missziót be sem fejezted, már egyből 3 van folyamatban.
Kicsit sok a gyilok számomra. Komolyan mondom, ennyi mutánst, embert, akármit még egy játékban sem mészároltam le. Jó, jó el lehet futni, de az hogy néz ki? :) Futni csak egyszer kellett, amikor jöttem a föld alól az X laborból, és a felszínen banditák, és katonák rendezték nézeteltéréseiket, és persze amikor megjelentem, mindenki rám lőtt, nem volt már 5.56- lőszerem, úgyhogy usgyi volt.
<b>A fegyverek</b>: meglepően pontatlanok. Az AK-k, MP-k eleinte azt hittem, hogy jó fegyverek, de rájöttem, hogy bitang pontatlanok is. Először azt hittem, hogy én célzom gányul. De aztán megkaptam az első sniper scope-okat, és kiderült, hogy bizony ide valami jobb fegyver kell :( Az obokan után már úgy vettem észre, hogy egész jól lehet lövöldözni.
<b>A-LIFE</b>: Egyetlen bajom van csak vele, hogy néha igazán odatévedhetne egy mezei stalker is a pálya többi részeire. Sajnos eddig az "élő-világ" számomra azt jelentette, hogy minden egyes pályarészlet újra megtelt 50 banditával, akiknek frissen odatévedt bandáját már 5×ször kifüstöltem, viszont senki mással nem találkoztam eddig sehol, csak banditákkal. Jó dolog, hogy nem laposodik el a banditák miatt a dolog, de néha kicsit túlzásnak érzem a dolgot. Viszont ami tetszett az A-life-ban: az állatok. Nem egyszer láttam varacskosdisznót aludni egy fa tövében, vagy épp egy dögöt vonszolni, üldözni más állatokat, vagy csak úgy csordástul szaladni.
<b>Pénz</b>: rengeteg van belőle, csak van egy bökkenő: Nem tudom mire elkölteni. Ugyanez volt a diablo2-ben is. Voltak már milliárdjaim, de a kínálat olyan gyenge volt, hogy felesleges volt benézni akárhova is. Amire költök, az maximum a lőszer, az viszont nagytételben fogy :twisted:
<b>AI</b>: Hm hát igen, nem rossz. Ha az ellenfelek többen vannak, mindig megpróbálnak bekeríteni, ha épp menekülnek, akkor zárótűzet nyomnak, elbújnak, egyszerre támadnak többfelől, stb.
<b>Hangulat</b>: Kiráz a hideg tőle. A felszínen még minden oké, mászkálsz, ölöd a banditákat, végzed a küldetéseket. Aztán lemész a föld alá, és besz*arsz 8) A grafika, a textúrák, a pályarészek kinézete, tervezése, az anomáliák, a sötétség, a zajok és a (többnyire) láthatatlan mutánsok... Gyilok. Komolyan mondom, egyik game-ben sem sikerült ilyen hangulatot csinálni... Imádkoztam, hogy "baszki, jussak már ki innen, akármennyi bandita, katona jöhet, csak már ne itt legyek". Eléggé paradox dolog, de amilyen hihetetlen nyomasztó a hangulat, annyira jó benne lenni, és utána még jobb kijutni belőle, hogy aztán egy másik, későbbi küldetésben újra átéld a borzongást, amit a föld alatti részek kölcsönöznek. Brilliáns!
<b>A gyilkolás</b>: Sokan mondták már: Fejlövés. Kizárólag ez használ. A fejesek után minden ellenfél hibátlan csavarugrást hajt végre, ezzel megajándékozva a lövés feladóját 8)

Mindent összevetve, a játék legelejét leszámítva nagyon élvezem a game-t. És nagyon remélem, hogy még a felénél sem járok...


Egészités :
3x töltöttem véletlen ujra a Garbage mapot..3x pucoltam végig a mapon .. Lőszer szarásig .. HP csomag .. Upg. AK74SU ... + 2 raklap ilyen-olyan arti :D
 
Sziasztok!
Tegnap óta nem tudok kimenni az ELSŐ betöltött helységből,illetve nem tudom hogy mit kell csinálni!Rögtön az első pálya, a NEW GAME után ez töltődik be(Vagy nagyon béna vagyok,vagy a programmal van valami!...)
S.
 
saya":139owtas mondta:
Sziasztok!
Tegnap óta nem tudok kimenni az ELSŐ betöltött helységből,illetve nem tudom hogy mit kell csinálni!Rögtön az első pálya, a NEW GAME után ez töltődik be(Vagy nagyon béna vagyok,vagy a programmal van valami!...)
S.

Aki ezt mégegyszer megkérdezi, azt lőjük le, négyeljük fel és mutogassuk :)

Beszélsz Sigirovichal (F betű a billentyűzet közepén a szpész fölött kettővel) és ha odaadta a kispisztolyt meg a távcsövet hallasz egy kattanást. na az az ajtó zárja. (megint F az ajtó előtt) és voálá már nyílik is...
 
Ez a játék kiborít! Valszeg vettem 1 selejtes példányt. Újraraktam a Windows-t, feltettem a legújabb drivert és még mindig ugyanaz van. Install után lehet vele játszani, de ha kilépek belőle, többé már nem. Olyanná válik, mintha videón kockáznám.

Szerintetek visszaveszik? Hétfőig még 2 haver gépén is kiprószálom ezt a szutykot. Valami tipp esetleg? Patch még nincs.
 
Crayon":12q3nr5n mondta:
saya":12q3nr5n mondta:
Sziasztok!
Tegnap óta nem tudok kimenni az ELSŐ betöltött helységből,illetve nem tudom hogy mit kell csinálni!Rögtön az első pálya, a NEW GAME után ez töltődik be(Vagy nagyon béna vagyok,vagy a programmal van valami!...)
S.

Aki ezt mégegyszer megkérdezi, azt lőjük le, négyeljük fel és mutogassuk :)

Egyetértek pattog1 ha így megy tovább ban lesz érte, de azonnal :twisted:

Ave: teszik az értékelésed meghajol végre jó ilyet is olvasni a sok OL-es rinyálás után. :)
 
hello.
nem tom veletek elöfordult-e már, de a Dutynak csinált questben amikor ki kell szedni a snipert a Freedom táborának tornyábol van egy óriási problémám. Kiszedtem a snipert, futok vissza leadni a missiont Skullnak, de mire visszaérek Skull halott... nem tudjátok hogy az ilyen NPC k mennyi idö alatt respawnolnak? Ha egyáltalán respawnolnak? (a quest ugyanugy megy tovább nem törödve Skull állapotávaL:D)
 
Kösz, Pyu :)

Raven: Eh, ilyen már velem is előfordult :oops: Mire odaértem valami mission critical NPC-hez, egy bloodsucker már hidegre tette... Vagy keresel régebbi mentést, vagy hagyod a missiont, ugyanis szerintem nem respawnolnak ezek a srácok... Bár lehet hogy tévedek :roll:
 
mind1 azért reménykedem benne...mert elvégre az NPC enemy-k is respawn olnak (1 nap a játékban)
 
Vissza
Top Alul