Duty vagy Freedom? Ki milyen párti?

  • Témaindító Témaindító Anonymous
  • Kezdő dátum Kezdő dátum

Melyik a zóna királya?

  • Duty

    Szavazat: 0 0.0%
  • Freedom

    Szavazat: 0 0.0%
  • Stalker

    Szavazat: 0 0.0%

  • Összes szavazó
    0
Csiga07: Nem igazán hiszem hogy a szolgálat valaha is elpusztitaná a zónát, 2 okból már csak a történet szerintti okokból kiindulva.
1 a cs ben kiderült hogy téves alapokon kiindulva közelitették meg a zóna valóját, úgy gondolták él.
2 ha rá is jönnének hogy a c-cossinus van ott a freedom a monolit és még a blowoutok is útjukat állnák.
hozzátévén én akár hányszor játszottam vagy shoc vagy cs Duty párton kötöttem ki, egyszerüen nagyon jók lövés1
 
én is bár és kipróbáltam a frakciókat a de a duty volt a legjobb számomra :D
 
azt birom amikor elsőzör meek agropromba, itt mindig, de mindig sötétbe meek, mert amikor az 1. utelágazásnál jön a vérszivo és elviszi az eggyik alatkot az nagyon nagy, az sötétben jo éjjeláto nélkül lámpával, és akkor hirtelen puff, előjön a sötétből, először ugy megijtedtem hogy berohantam a stalker táborba mert az örge mellet álltam akit elvitt, nagy volt
 
Ha választani kell,én Freedom-párti vagyok.A zóna nem egy matematikai képlet,hogy szabályt lehessen húzni rá.
Minimális persze kell,aki rabol,gyilkol,pusztuljon.De ezen felül mindenki a maga ura(nem,nem vagyok anarchista!),boldoguljon,ahogy tud :D
 
Vagyis Stalker. :D Ha már frakciókba rendeződsz lesznek riválisaid, ellenséges frakciók (mindig vannak) És abból előbb vagy utóbb de általában előbb nézeteltérések sé végül háború lesz. Ha, ahogyan Csiga07 is mondta a magad ura vagy akkor sokkal jobban tudsz "sakkozni" a frakciók között. Ugyan egyiknek sem dolgozol de mindkettőnek oldasz meg kényes problémákat, hogy a kényes egyensúly ne billenjen meg. Hisz az könnyen háborúba torkollhat. Te pedig a háttérben meghúzódva kimaradsz az esetleges háborúkból és még jól keresel is és pártatlan is maradsz. vagy is okosan cselekedsz. Persze az elveket nem adod fel a pénzért de nem kapsz azonnal egy golyót a fejedbe ha éppen egy balul elsült vagy meggondolatlan üzletből kifolyólag egy ellenséges frakció ellenőrzőpontjához vagy táborához tévedsz esetleg csak véletlen futsz össze velük. Jobb jóban lenni mindenkivel és okosan életben maradni mint mindenkivel harcolni a kapzsiság miatt.
 
Én sem birom a fosztogatókat, viszont a játékban (szerintem), velük a legjobb lenni.
Alig van pénz, körbe vannak véve, az összes frakció utálja őket, gyengék és nincs egyiknek sem hiperszupermagatitánnagyonerős fegyvere. Velük a legreilisztikusabb. Ilyen felkatonai szervezeteknek, soha nem lesznek a legújjab, és a legerősebb fegyverekkel felszerelve...
 
Sztem a Zóna egyedül a stalker-eké kéne h legyen, mer ök altalában nem törekednek semmi egyensúlybontó tevékenysegre, nem hadakoznak ha nem kell, elég normalis mindegyik.
De ez elkelrülhetetlenné vált, amint létrejött a zóna, mert az akarkit befogad. legyen katonai, utonálló, akarmi, és majd dönt felöle, h eletben mardhat -e.
Én személyszerint inkább ha valaszthatnék a stalkerekhez mennék, mer ök jofejek, nem ugy mint pl a banditák, akik a sjat tarsukat is megölnék.
 
Szerintem is a magánzó stalkerek a jó fejek mert ők legalább nincsenek semmi féle hülye szabályhoz kötve mint pl a duty-k. Azt csinálnak amit akarnak, és tesznek a többi frakció fejére. De azért néha ők is elvesztik a fejüket pl amikor megnyílik az út a zóna közepe felé. De ez nem számít, a Magánzók a királyok!
 
Szerintem a tudósok igaz,hogy lőni nem tudnak :lol: de érdekes felfedezéseket tesznek és jó kis páncéljaik vannak.
Remélem ez még ide tartozik.
 
Hol vannak a Clear Skyban tudósok? Direkt őket kerestem, de nem találtam egyet se :(
"Banditák a saját társukat is megölnék" honnan veszed Krilov? Alapvetően nekem is szimpatikusabbak a stalkerek, de igazából szerintem nem különböznek semmiben. Egyszerűen túl kicsi már a zóna ennyi embernek és ki kell nyírni egymást.
Freedom egy vicc, a Duty ellenpólusaként jött létre, Duty nélkül nem is léteznének. Pár idióta aki szerzett csomó fegyvert. ezzel nem azt mondom, hogy a Duty jó, ki tudhatja, hogy igazuk van-e. De a lényeg az, hogy a harcok nem igazi ellentéteken alapszanak egyszerűen túl kicsi a zóna.
 
Miután kiderült, hogy Limanszkból nincs vissza út, csináltam az átkelés elõtt egy mentést,
és szépen végig játszom mindhárom frakcióban a küldetéseket. Többek között ez a
nagyszerû ebben a játékban, új lehetõségeket(feladatokat) kapsz. Emlékezzetek mekkora
szó volt annak idején a többi játékhoz képest, hogy a SoCnak 7 féle befejezése lehetséges.
Annyira meg egyik frakció sem ellenszenves, hogy ne akarjak belépni.
 
Én igencsak Szolgálat párti vagyok, nincs is jobb mint amikor szemléled egy vintar al az exoskeltonba öltözött nagy géppuskával baktató szolgálatost. "mozgó csatahjó" ként csörtetnek át a szabadságos kiskatonákon.
na meg amikor te álsz a géppuska megfelelő oldalán:)
 
A Loner klán szinte adja magát, de ha valami ideológiát követő klánt kell választani, csak is a Duty! A fekete-piros uniformis nagyon adja, meg persze a jó felszereltség, főleg a frankó VSZ fegyók! :evil:
 
Az lenne az igazi, ha saját csapatot lehetne összeszedni. Pl.: fekszik a sebesült bandita, odamegyek,
beállsz vagy meghalsz? Támaszpontra is lenne hely bõven, és el is lehetne venni valamelyik másik
frakcióét.
 
Jaja, erre én is gondoltam, bár nekem olyasmi Loner csoport kéne mint Streloké volt, de toborozni - ahogy Te is mondtad - minden frakcióból lehetne.
 
Hát igen. Strelok tényleg jó kis csapatot össze szedett. Lehet hogy egy olyan csapatot kellene nekünk is összeszedni. Amúgy a frakciók közötti háborúról nekem az a véleményem hogy nem éri meg, most miért jó az hogy egymás torkát marják azért mert mindegyiknek más a zónáról alkotott véleményük. Szerintem a magánzók csapata az egyetlen épeszű banda a zónában. Félre értés ne essék most nem azt mondom hogy a többi frakció hülye csak azt hogy gondolkodhatnának egy kicsit.
 
Ha a regénybõl indulunk ki, (Piknik az árokparton),- nagyon leegyszerûsítve- ott szerepel egy "frakció",
(Suvick és barátai), akik azzal foglalkoznak, hogy minden a zónából kikerült tárgyat visszavigyenek a
zónába, mert gonosznak tartják azokat. Ebbõl az artifakt kereskedelem megvan a játékban.
A (talán egyszer) készülõ Sztalker2-ben lehetne egy városi(zónán kívüli) pálya is, onnan lehetne
toborozni is, meg kereskedni is. Ha a katonai õrposzt mögötti kerítésnél lévõ kaput nézem, a fejlesztõk
gondolhattak ilyesmire, csak azután kimaradt(mint sok más). Na, többek között ezért kell megvenni a játékot legalább a 2000Ft.-os áron, több bevétel, több idõ a fejlesztésre, több pálya. Persze nem merem
azt állítani, hogy egyenes összefüggés van a fentiek között.
 
Vissza
Top Alul