Cheat mod v1.03

TSL16b

New Member
Csatlakozás
2007.05.08.
Üzenetek
61
Reakció pontszám
0
S.T.A.L.K.E.R. - Clear Sky - Cheat mod v1.03

Időgép
- az időskála átállítása (-100000× – 100000×)
Átjáró
- helyváltoztatási segédletek (átjárók, kísérők)
Ghost
- elzárt területre bejutás (pl. zárt ajtón keresztül)
Krõzus
- könnyű pénzszerzés és -vesztés
Dáriusz
- ingóságok létrehozása (fegyverek, képződmények, stb.)
Kreátor
- teremtmények létrehozása (sztalkerek, szörnyek)
Mágus
- belépés bármely frakcióba, viszonyok átállítása
Terminátor
- megnövelt teherbírás, gyors haladás és magasra ugrás
- sérthetetlenség (bőrkabátban, vagy anélkül)


A kis zöld manó ajánlásával. :P
 
te jó isten ez dúrva lehet ( mostmár csak a repülés hiányzik ) :lol:

update benéztem sidorovics hez hát majd lezuhantam a székről mikor ezt megláttam :)

http://img397.imageshack.us/my.php?imag ... 9esbp1.jpg

a limanski radar is jól néz ki (ott a jobb oldalon van 1 alagút bejárat lehet ott kelett volna lemenni a limasnki laborba , a limansk bejáratánál az alagút tetején meg van 1 levelchanger ami garbage-ba vezet .

http://img48.imageshack.us/my.php?image ... 5lijl9.jpg


megnéztem a monolith warlab bejáratát éés ezt találtam

http://img509.imageshack.us/my.php?imag ... 0stqb6.jpg

a sarcofag tetejére nem lehet felmenni mert kiesel a pályáról benne nincs semmi

http://img98.imageshack.us/my.php?image ... 7stlq6.jpg
 
ezekhez a szkriptekhez volt valami dokumentáció? Vagy honnan a rákból találtad ki, hogy pl meliyk függvény mit csinál, melyik váltzozó mikor milyen értéket kapjon stb.. szal hogy hol kell belenyúlni a kódba?
 
Crayon, köszi!

VinoBob, vannak a kódban orosz nyelvű megjegyzések, de sajnos nem értem őket. Viszont a ShoC feliratozásához (InGameCC mod) bele kellett tanulnom a Luába és az X-ray motor lelkivilágába is egy kicsit, és még nem mindent felejtettem el azóta. Meg sűrűn keresgélni kell a scripts mappában, hogy mit hogy lehet megcsinálni, és győzni kell lelövöldözni a BugTrap ablakot, amikor kiakad egy elírt betű miatt. :)

Hamarosan érkezik a v1.01, ami javítja a csaláspanelben az ablakban látható, nagy szabad bőrfelületeket megmutató hölgy textúrájának méretezését, és billentyűkkel is változtatja az időfaktort és a pénzt.
 
hmm szal ki kell követkzetetni, hogy mi mit csinál nagyjából :cry: hát az sosem egyszerű, pláne pár soros megjegyzésekkel. Én anno az swo modot nézegettem, abban van egy két ltx fájl, ami a környezet meg az időjárás beállításait tartalmazza, próbáltam tweakelni egy kicsit, hogy mi mit csinálhat, szórakoztam vele vagy fél órát, de nem vettem észre szinte semmi változást. A sun_color tömböt buzeráltam, amiről azt gondoltam, hogy a nap színét állítja, van 3 lebegőpontos érték, általában 0.0-1.0 közt, és adtam meg neki különféle értékeket, de nem nagyon láttam változást. Egyrészt gondolom az rgb színtérben van, de azt már nem tudtam leszűrni sehonnét, hogy milyen intervallumban mozoghat, hogy csak [0,1], vagy lehet nagyobb szám is, de végülis az arány a lényeg talán, nem tudom még most se tényleg állítgattam mindent, de semmi változást nem tapasztaltam. szóval számomra ez elég lehagnoló így, hogy az ember nem tudja, hova kell nyúlni, ha valamit elszeretne érni, pláne úgy, hogy minden egyes állításhoz újr kell indítani a játékot, és nem lehet valós időben kipróbálni. Még talán konzolos parancsokkal lehetett volna operálni, de ezekről meg nem találtam sehol se listát, hogy mikkel miket lehet buzerálni. Luá-t miből tanultad meg :?: Mondjuk így ránézésre nem tűnik olyan nehéznek, elég C ízű, bár vannak benne kicsit Pascalra emlékeztető elemek, pl nil.
 
Welcome to the wonderful world of S.T.A.L.K.E.R. modding!

Luához: http://www.lua.org Van jó kis dokumentáció, meg lehet találni jó kis példaprogramokat is. Persze a játékban nem minden működik belőle, pl. a coroutine-okat el lehet felejteni.

Az .ltx-ekhez nem értek, de jobb módszert nem igazán látok rá, próbálgatni kell. Van némi infó a GSC-nél: http://sdk.stalker-game.com/en/index.php?title=Category:Articles

Konzolban főleg a létező változókat lehet állítgatni.
 
thnx!

És a konzolos parancsokról listád nincs esetleg, vagy valamilyen parancs amivel ki lehet listázni, hogy mit lehet kiadni ott? Kiváncsi vagyok mit lehet on the fly tweakelni?

ja közbe találtam egyet a linken amit adtál, de ez nem tudom hogy teljes e azt írják hogy madj lassan kiegészül, csak azt nem vágom mikor írták ...ja most meg azt vettem észre, hogy oda van írva egy csomóhoz hogy todo, csak a fáradtság miatt TOOO nak néztem őket lol2


kicsit off (lehet kéne csinálni valami mod tutorial topicot :?: ):

próbálgattama parancsokat, először nem nagyon ment, mert nem tudtam olyan jeleket beírni, amiket kellett volna, a ruszki kiosztású bill miatt(még most se tudom hogy lehet) de próbálgattam össze vissza, és nyomtam egy strl+v-t és betolt egy sor szöveget amiben éppen volt egy aláhúzás, és így már tudtam innét lopni. :D Egyből meg is néztem, hogy mi a helyzet a globális illuminációval, mert sejtettem, hogy nem használja a játék, és kicsit meg is lepődtem, hogy tényleg ki volt kacspolva, csak először azt nem értettem, hogy miért, mert ki/be kapcsolgattam, és semmi hatása nem volt az fps-re, meg a látványra se. Aztán bekacspolva hagytam, és járkáltam kicsit, és a szabadsági bázison az egyik pillantabna, mikor felére esett az fps, mégjobban meglepődtem, :!: csináltam is róla egy vidiót, és feltoltam közbe a csőre íme:

http://www.youtube.com/watch?v=P5TWxjHQuto

enyhén szólva gáz, így már értem miért van offra állítva, bár mondjuk ha jó lenne a 9600GT-m se nagyon bírná szuflával szerintem, 10-15 fps közt ugrált ennél a résznél. Ha és természetesen ha járkáltam máshol, pl az úton, ott nem vettem semmit észre, mintha ugyanúgy lokális illuminációval ment volna a render. :|

no kutakodtam még és találtam egy "vid_restart" parancsot, ami újrainicializálja a motort, nos ha ez az amit én(logikusnak) gondolok, akkor ezzel lehet on the fly tesztelni a változtatásokat, amiket konzolon kívül lehet eszközölni, nem tudom, hogy pontosan mit csinál, gondolom pl azért nem parsolja újra a nyelvi fájlok xmljeit, de talán az ltx-eket benyeli újra(már a userén kívül, mert azt lehet állítani konzolból is), legalábbis így nyerne értelmet az újraindítás.
 
Konzolparancsok, egyebek (a többi oldalt is érdemes nézegetni): http://www.tweakguides.com/ClearSky_8.html

A konzol-font tényleg orosz, de nem az lehet a baj, hanem szerintem fel kell rakni egy (mondjuk) US billentyűzetkiosztást, és átváltani rá, aztán mennie kell az aláhúzásnak. Vagy amit Crayon mondott, a Tabos kiegészítésből kilopni, az is járható út.

A vid_restartra meg vagy kiakad, vagy nem... :)
 
[off]
"és győzni kell lelövöldözni a BugTrap ablakot, amikor kiakad egy elírt betű miatt."
:D Tejóisten, ne is említsd...

én azt nem értem igazán, hogy miért preferálják a luát, mikor ennyire "összehányt" a szintaxisa... a GarrysModhoz luáztam eddig a STALKER részeken kívül és ebben ki is merült...
másik: írtál temár bármien célra standalone lua scriptet amit a parancsssoros értelmezővel futtatsz?
(ha tool-t kell írni shellhez nyúlok vagy PHPhez vagy más interpretált nyelvhez), de a lua előnyei is érdekelnének...
[/off]
 
hát ez van, bár én nem vágom a luát, de elég sok játékhoz használják kiterjesztésként, meg más komolyabb alkalmazásokat is olvastam asszem wikipedián, de lehet csak valami promo-t toltak fel nem tom:) mindenesetre maga a stalker mint sw egy siralmasan gyenge nivójú munka, néha csodálkozom azon, hogy egyetalán fut, vagy mostanában inkább azon, hogy nem fut(valamiért egyes mentések után 5-10 mp után game crash van, más mentések után meg nem, nem sikerül rájönnöm, hogy mi okozza). Valami citromdíjra kellene jelölni a fejlesztőcsapatot, hogy ennyi idő erre voltak képesek.
 
Crayon":1drjiqke mondta:
írtál temár bármien célra standalone lua scriptet amit a parancsssoros értelmezővel futtatsz?
Csak időnyerés céljából, pár alkalommal kipróbáltam, hogy működhet-e a szkript, amit a Clear Sky-hoz írtam. Hasznos dologra még nem alkalmaztam, de előbb-utóbb az is megtörténhet, főleg, ha egyszer találok natív Windowsos luaJIT-et, de akár az interpretert is oda lehet tenni, nem túl nagy az egész. Nekem tetszik a Lua egyébként.

Kristóf, van mááásik!
 
nos megnéztem és elég érdekes pilanatokat tudtam vele "készíteni" mikor a cs bázisra megérkezik 1 kontroller :P. a másik érdekes dolog hogy hogy került a mocsárbéli templom tornyára 1 btr :D
amit még észrevettem hogy sidorovics és szaharov nem nagyon kedvelik egymást (értsd sid bunkerében beraktam 1 szaharovot és kifagyott a játék ), kordon elején a katonai bázison megjelent pár vérszópó aztán kiírtották az egész bázist :lol: .

Ha meglehetne oldani akkor jó lenne hogyha a többi karatart is lehetne be spwan-olni pl: sidorovics-ot
vagy a cs vezetőjét .
 
Szidorovics tulajdonképpen nincs is, legalábbis nekem nem sikerült betenni. CS-főnököt még nem próbáltam, de be lehet írni a nevét (ha van neki) az ui_si.script-be, és próbálkozni vele.
 
Vissza
Top Alul