Bug-vadászat

Még így sem jó. :/ nincs véletlenül egy mentésed ez a rész után?
 
jancso1999:

Sajnos nincs nem őrzők mentéseket és nem rég elkezdtem az utolsó patchel, de azzal még nem tartok ott.
 
Fiúk-lányok, nem tudom, hogy ti is hasonló szituációban vagytok -e, mint én:

Az esetek 50%-ában a humanoid ellenfelek (katonák, banditák) iszonyat ostobák... Nem tudom, hogy ez miért van, de eléggé rontja a játékélményt :-(
A legújabb patch van fent, egyébként a játék bugmentes (eddig), szóval erre nem lehet panaszom.
Egyébként a hangulat ott van a toppon, csak az M.I. részleges bénasága elcseszi.
 
Nálam olyan jön elő az új patchel hogy egy idő után leesik az fps, ha kilépek a játékból és újra elindítom megint jó lesz egy darabig aztán megint leesik (50-60-ról 20-25-ra), és valamivel lassabb is lett, ugyanazzal a cfg-vel érezhetően kevesebbet produkál mint előtte.
De amúgy meg sokkal stabilabb lett, leglalább is 3-4 óra játék után csak egy crashel találkoztam, sokkal játszhatóbb mint a patch előtt.
 
Nekem elég stabil eddig, egyszer se crashelt :-)
Ha jól sejtem, mostanában fognak kidobni valami új patchet... remélem nem kell újrajátszani, bár az is egy élmény lenne :-)
 
Üdv mindenki, a játék 3as patchelve megy egyenlőre nincs ilyen gond, viszont egy érdekes nem tudom minek nevezzem hiba vagy bug..... csak a fegyverekben lévő lőszert ismeri fel.... ha kifogy hiába van 260 9*18-as a hátizsákban nem látja és 0-át ír... és lőszer típus váltás gombbal se ismeri fel.. (és minden fegyvernél ugyanez a hiba van) mi a fene lehet ezzel? ha tudtok vmi értelmes megoldást rá kérlek jelezzétek....
 
Hedniskhjertad !

Ne haragudj, ha ezzel esetleg kioktató lennék, ( én is időnként elkövetek szarvashibákat) de ugye tudod, hogy csak azokat tárazza be amiket a hátizsákodból az övedre raktál előtte ? Nekem előre szóltak, hogy erre mindig figyeljek, én is onnan tudom.

Amit viszont hibaként tapasztaltam, hogy a Kordonban az alagútrendszerben a felszíni hangokat egy az egyben hallani (szélfújás, vihar stb), valamint a falon át hallani a zombik nyögéseit.
A másik meg, hogy az alagútban a zombik közt az egyik direkt "láthatalan" vagy az is grafikai hiba ?

(nálam mindhárom patch fenn van + magyarítás)
 
Enigma-108":1nqu5jza mondta:
Hedniskhjertad !

Ne haragudj, ha ezzel esetleg kioktató lennék, ( én is időnként elkövetek szarvashibákat) de ugye tudod, hogy csak azokat tárazza be amiket a hátizsákodból az övedre raktál előtte ? Nekem előre szóltak, hogy erre mindig figyeljek, én is onnan tudom.

Amit viszont hibaként tapasztaltam, hogy a Kordonban az alagútrendszerben a felszíni hangokat egy az egyben hallani (szélfújás, vihar stb), valamint a falon át hallani a zombik nyögéseit.
A másik meg, hogy az alagútban a zombik közt az egyik direkt "láthatalan" vagy az is grafikai hiba ?

(nálam mindhárom patch fenn van + magyarítás)

Köszönöm, nem tudtam mivel az alapjátékban anno ilyennel nem kellett foglalkozni, úgy hogy új köszi))))
 
Vomi !

Köszi ! Az alagút még hagyján, de a szeméttelepen eléggé durva a szitu. Szét is kaptak
:(
 
Na megvan az első bug, a garbage-ről a bar-ba nem enged át mindig kiakad unhandled error......
 
nekem az kedvencem hogy szolgálatos vagyok, harcban vagyok a szabadsággal és mégis fel tudtam venni a szabadság vezetőjével a kapcsolatot ugyan lőttek rám, de a vezér nem és naná hogy megcsinálom neki a gépes küldit ;)
 
Sziasztok!Hát nekem a 3as patch-el...Mikor menekülni kell a Sötétvölgyből Borongásba: a niva a legkisebb kanyarodásnál is labilis kétkerékre áll majd felborul -eddig ilyen nem volt!!A helikoptereket kitartással és sok lőszerrel Obokannal is le lehetett szedni eddig-most hiába lövöm.A borongásban az aknavetős katona egyet lőtt rám majd leszedtem,de lőszer egy db sem volt nála.Így nem tudom elintézni a helikoptereket,mert már 2en vannak.Totál szívás!Ki vagyok akadva.A eddigi patcheknél ilyen durva változtatás nem volt:-(
 
Na!Sikerült,de vért izzadtam!:-DMondjuk a Niva ilyen fokú labilitását továbbra sem értem...
 
kraichek

Igen kicsit nehezítettek a készítők rajta és ez a 3. javítás ajándéka. :lol: :)
 
egy csomó apró lépésnél mentek (és már másodszor kezdem újra hogy épp mentések legyenek egymás után) de amikor agrpromból vissza a dokumentumokkal a garbage hez érek és át akarok a Bár felé menni akkor ezt a hibaüzenetet kapom:

Expression : fatal error
Function : CBlender_default::Compile
File : BlenderDefault.cpp
Line : 62
Description : <no>
Arguments : Not enought textures for shader, base tex: ston\ston_bort_j01

mit tudok tenni hogy működjön? előre is kösz minden ötletet.
 
A macskák még mindig túl gyorsan mozognak és ha nekem szaladnak, felrepítenek az égbe.
 
Vissza
Top Alul