BLOWOUT

hol szeretnél látni blowoutot?

  • minden pályán

    Szavazat: 0 0.0%
  • csak bizonyos helyeken (írd meg nekem őket aztán meglátjuk)

    Szavazat: 0 0.0%

  • Összes szavazó
    0
  • Szavazás lezárva .
ez szerintem is jó ötlet (realizmus)
 
nincs iránya, mindenfelől jön, ezt nem értem hogy néztétek ki a videóból :D

amúgy minden észak felől kezdődik, a pirosodás is, de majd látjátok élőben, én max nem arra fordultam a videóban... ennyi
 
valahogy ugy oldhatnád meg (szerintem) a NPC gondot hogy miután mondtad hogy tudod őket gyilkoltatni állítsd be nagyon alacsonyra a sebzést épphogy csakpja őket a friss "szél". Ezt biztos nem hagyják annyiban és előbb utúbb befutnak a házba. És aztán lehet hogy rájönnek... :D
nem hiszem hogy megy de próbáld ki ha van szabad időd a dologhoz... :wink:
+ bizony nem szeretem a varnyúkat de meglehet őket ölni ha átirunk valamit. Csakhogy sjanos még irják a lxikonba hogy ezek nem haltak meg az első kitörésekből és sajnos a többi "élőlény" sem hal bele de nagyon kenyér lenne ha mész és a varnyuk potyognak mint az áldás... :D
 
Tutkó dobna a játékélményen a varnyú-eső, csak nehogy minden élőlény aki nem tudja magát antiradiussal rendszeresen fecskendezni a varnyúk után huljon :D
 
Esetleg még úgy lehetne megoldani az A-Life dolgot ideiglenesen, hogy amikor jön a blowout, azt higgyék, hogy ez valami ellenség, mint egy mutáns vagy egy bandita, és akkor általában elkezdenek futkározni meg fedezéket keresni ;) .
 
arra gondolom én is a kis fájdalom "csomag" megoldást is. Mert ha sok a fájdalom akkor majd futkosnak balra jobbra itt "lőnek ott "lőnek" akkor be a házba. Itt nem "lőnek" akkor ha iylen van bemegyek.
Na de olyat is lehetne hogy a timerhez kötve beállítunk egy pontot amihez az ebmereknek oda kell menni ezt be lehet szinte biztos mert gondoljunk egyszerűen Cordonra ha jön egy szörny mindenki elbujik támad lő elmozdul mindenfelé aztán mindenki visszamegy a helyére. Wolf a létrához a tűz köré is visszaülnek, tehát csak be kell ezt állítani a timerhez hozzákötve. Remélem megy mert akkor nagyon tészta lenne... :D
 
Akkor azt meglehet oldani, hogy bizonyos helyeken ne sugározzon? vagy az npc-ket fel kell "küldeni" egy dombra, hogy magasabban nem éri őket a sugárzás, mint "minket" sem Csernobilban a teleportos pályán?
 
Dezodor, tudsz már valami körülbelüli időpontot mondani, hogy mikor lesz kész a blowout mod?
 
kicsit csúszik mer felkerestek orosz modderek hogy segítenének az alife-ot megcsinálni, plusz még sanex-al is tárgyalok épp... mert most annak mi értelme hogy kirakom, aztán meg pár nap és lesz megint 1, akkor már inkább a profibb legyen szntem kint.

a sugárzást belőttem 20mp-re (nem a játék idő szerinti 20mp-re mer az gyors lenne :D) azt is elég túlélni, ha épp a szabadban vagy, ja és a sugárzás foltokban fog megjelenni, kisebb völgyekben, pl agropromba a 2 bázis közötti dombon nem lesz, meg a másik bázis körül se mindenhol, de majd rájöttök, meneküléses dolog lesz ez :D (vagy házbabujdosós)
 
Szerintem mindenképpen a Cordonban kellene Blowout, Dark Valley-ban, meg a Red Forestben mondjuk miután a Brain Scorcher-t lenyomtuk és kijöttünk. Ha lehetne jó lenne ezt még olyan scripttel kombinálni, hogy a Brainlab elhagyása után megtámad néhány dwarf meg controller, úgy hogy ne tudj a Brainlabba visszamenni, s közben indul a Blowout.
Bár akkor meg a Monolith Stalkerekkel kéne egy asztal alá bújni?
"Várjál már mindjárt szétlőjjük egymást, csak ez a Blowout hagy múljon el!" :D
 
Hát nem tudom, rögtön a legelejére... Esetleg oda ahol bekellett menni az anomáliás alagút alá elindul egy vissza számláló, közben rázogat az áram... Vagy ezt nem lehet ugy belőni, hogy elérsz egy pontra és akkor induljon el?
 
Nem úgy hogy rögtöm az elejére, hanem amikor visszajössz X18lab-ból a Cordonba és indulnál tovább a Garbage-ba, elkaphatna kb félúton. Persze hogy nem rögtön az elején, az hülyeség szerintem is.
 
hja, bár terveztem a legelején is 1et amiko kb visszaérsz a car-parkból a pendrive-val... de annak csak látványa lenne, nemlenne sugárzás, afféle bemelegítés.

agropromba tuti lesz... garbage-ba tuti nem :D, dark valleybe is lesz, meg armi varházba, és esetleg akkor a red forestbe, bár oda azé nem akartam, mer ígyis van effekt elég, nehogy beszaggassaon, bár ha utána jönne be, ahogy a szkórcsör kilett kapcsolva, az még belefér... azt viszont úgy kell beállítanom, hogy ne tudjon senki pályát váltani a visszaszámlálás ideje alatt, ugyanis akkor megússza a blowoutot, épp ezér nem 6perces visszaszámlálások vannak, hanem 1perc kb... mindig lesz valami házikó a közelbe nyugi.
 
Ha meg nem lesz akkor az illető így járt. :)
Ha valóságban lenne Zóna az sem kérdezné meg hogy kitörhet-e, elbújtatok-e már? Persze azért idegesítő se legyen.
Amúgy én már várom hogy ez összejöjjön, csak nehogy akadjon más modokkal, mert akkor hátonforgok-lepetézek :)
 
nekem jelenleg a jeppa mod 1.1x meg trader mod akárhányas meg őő saját átírások (pl fegyverek, töltényárak, stb) és ezekkel eddig még nem akadt... mert olyan fileokat használok, amiket mások eddig még nem :) szal elméletileg nem lesz para.
 
Személyes tapasztalatom, hogy minden Monster Mod összeakad olyan más Modokkal, amiknek szintén van Spawn file-juk. Én ezt már végigpróbáltam százféleképp, mert nekem ez volt a legfontosabb, hogyen zombi meg dwarf.
Szóval monster mod mellett más spawnos modokat el lehet felejteni, vagy ez vagy az.
 
hát ez is az, viszont én (mivel a spawn editor elég kusza) fogtam az all.spawn-t és bedobtam a kiválasztott pályák mappájába, és átneveztem őket level.spawn-nak, így minden pályán MINDENT (értsd. mindent :)) meg lehet hívni, ugyanis minden bennevan. Ezért ha 4-5 pályán lesz blow, akko az 4x4.7megás spawn file plusz a többi, szal nem kis helyet fog foglalni, viszont legalább müködni fog
 
... ja és a gamedata\spawns -t nem bántottam, és a szörnymodokcsak azt bántják, szal NO para, nem fog akadni!
 
Vissza
Top Alul