A kormányrudazat törése ez esetben nagyon is magától érthetődő dolog. Nézd meg,milyen hosszú,és mekkora rezgéseknek van kitéve. Az anyagából eléggé spórolnak,a csőfal vastagsága inkább vékonyság.
Így,minél magosabb valaki,ugye annál hosszabban kitolt kormányrudazatra van elvileg szűksége,ami tovább növeli a jármű menetveszélyességét!
Nem is értem ,miért gyártották ezeket,bár volt egy két eleve nagyon veszélyes tárgy ebben a korszakban. (Nem az UKA-ra gondolok,meg a T-55-re...)
Hasonló volt a helyet pl az edzésre használt,kétkezes és középen egy kemény műanyag kerékkel ellátott, rudazattal ellátott eszközzel,aminek a használói szó szerint pofáraestek. Aztán ott volt a hírhedt tiki-taki,ami képes volt eltörni a csukót,vagy az ujjperceket lazán.
Konstrukciós hiba okán a sok-egyébként jó szelektivitású Orion tv -ment tönkre gyakran egy PL 86-os kettős ,alacsony frekvenciás trióda miatt,amit hangerősítő céllal építettek a vevőbe.Mi otthon tartottunk belőle néhányat, az édesapám pontosan tudta,mikor mi a probléma,csak lebontotta a készülék hátulját és kicserélte... (Elektroncsövesek voltak a tv-k még akkor!)