Ami kimaradt a végleges játékból...

modok már visszatették az összes lehetséges kocsit, amiket felsorolátk azokat pl. de itt 1 teljes lista a vezethető cuccokról:

mi24 - amk mod
btr - free play story mod, amk mod, ol mod, priboi mod
zaporozsec - freeplay story mod, priboi story mod, ol mod
niva (zöld) - freeplay story mod, priboi story mod, ol mod
niva (feher) - freeplay story mod, priboi story mod, ol mod
kamaz - free play story mod, priboi story mod, ol mod
uaz - free play story mod, priboi story mod, ol mod
moszkvics - free play story mod, priboi story mod, ol mod
autóbusz - rgr mod, priboi story


a kocsik után a modok nevét irtam, amiben bennevannak.

------------------------------------------------------------------

és a pár kép amit igértem a garbagéról:

http://chernobyl.extra.hu/l02_garbage_s ... ttempt.zip (lots of screenshots)
http://chernobyl.extra.hu/l02_garbage_o ... _videos.7z (screens and videos)
http://chernobyl.extra.hu/garbage.zip (screens and videos)
http://chernobyl.extra.hu/garbage_w_railway_path.zip (a map of garbage in low quality)
 
amk mod-ban lehet vezetni mi24-est? Egyszer volt egy videó amikor tesztelték, escape felett végigrepültek vele, de nem gondoltam, hogy bele is fog kerülni...

Jók a garbage-s cuccok! Tele van olyanokkal amiket még sose láttam eljen eljen.

A képek meg a térkép alapján Garbage-n egy vasúti vonal futott végig? És még híd is volt? lol2 Azokat a képeket már láttam, de nem gondoltam, hogy Garbage-n készültek <:D> .
 
Tibi,

garbagén készültek :cry: ( nézd meg a l02_garbage_exclusive videót, és ugy kb amikor megy fel a dombra a faházhoz, kezdd el kikockázni a képeket, 1mp-re odafordul a vasuthoz is, de ez nézés közbe nem látszik, szal én kimentettem képkockánként:

garbage_exclusive_video capture
http://chernobyl.extra.hu/garbage/capture/bscap119.jpg
http://chernobyl.extra.hu/garbage/capture/bscap127.jpg
http://chernobyl.extra.hu/garbage/captu ... fordul.jpg
http://chernobyl.extra.hu/garbage/captu ... ik_epp.jpg

a videó elég rosz minőségű, de azért valami elcsíphető belőle :)

egyéb bizonyítékok:

http://chernobyl.extra.hu/garbage/proof1.bmp
http://chernobyl.extra.hu/garbage/proof2.jpg
http://chernobyl.extra.hu/garbage/proof3.jpg
http://chernobyl.extra.hu/garbage/proof4.jpg
http://chernobyl.extra.hu/garbage/proof5.bmp
http://chernobyl.extra.hu/garbage/proof6.bmp
http://chernobyl.extra.hu/garbage/proof7.bmp

ebből volt is vita a gsc.ru-n mert linkeltem az előző zipeket és nem hitték el hogy garbage-ről vannak, aztán a videót kinyomtam oda is, plusz ezeket a képeket, és az már megmagyaráz mindent :D

Sokat dolgoztam vele mire meglettek ezek, de érdekelt nagyon, hogy honnan lehetnek ezek a képek a híddal. mindig azt hittem darkescape, de mostmár tudjuk hogy nem :F
 
Okéoké, mostmár hogy láttam a videókat amiket linkeltél elhiszem hogy garbage-n vannak, csak régebben nem gondoltam volna, hogy oda terveztek ilyen részeket is :) .

EDIT: Jut szembe, Garbage-n amúgyis van egy vasúti alagút, általában banditák tanyáznak a környékén és Agropom-ban van a másik vége, valószínű, hogy itt ment volna végig a vonal Agropom-ig? Megnézem mégegyszer a régi térképen...

EDIT2: Most vettem észre, hogy az egyik képnek, amin a vasúti híd van, rostok_bridge.jpg a neve. A rostok szó benne csak teljesen véletlen? <:D>
 
dezodor":192d3j6f mondta:
Ej énmeg találtam megint kb 20 képet a régi garbagéről, és megőrülök olyan jól nézett ki. El nem tudom képzelni, miért vették ki.

holnap feltolom a képeket, és beillesztem ide.

Van egy sanda gyanúm, hogy rájöttek több részesre kéne megcsinálni :roll:
 
Tibi,

ja az azért rostok-os mert régen azt hittem, és átneveztem a képet, aztán úgy maradt. amúgy ja, az a vasút arrafelé ment, agropromba, csak akkor még a hangár nem ott volt, hanem a túloldalon, 1 hegy mellett, és oda ment be valami bázis...

pYura,

remélem :D
 
Ha Agropom-ba vezetett Garbage-n át, akkor elvileg Dark Valley-ben folytatódott, onnan pedig Dark Escape-re vezetett, ahol volt az a leszakadt hídszerűség, onnan pedig Escape-re, ahol van a vasúti híd :idea:
 
jaja olyasmis :) ej remélem cs-be valami ismerős rész belekerül majd. garbage hatalmas pálya volt régen, kb 2x akkora mint most.
 
deadcity lesz, de mint limansk néven, és a mercek ott lesznek, mint ahogy kellett volna. viszont rostokról nem tudom :F jó lenne, de ha nem, akkor visszarakom én, mert van mostmár 1 mapper gyerek a csoportba, aki érti a dolgot, én csak lerajzolom neki, és ő meg megcsinálja :)

az mp pályákat is vissza lehet nemsoká rakni az sp-be mert lesz ai compiler, és lesznek npc-k azokon a pályákon is (pl rostok factory, desolated village stb)
 
dezodor":jgej8mq8 mondta:
deadcity lesz, de mint limansk néven, és a mercek ott lesznek, mint ahogy kellett volna. viszont rostokról nem tudom :F jó lenne, de ha nem, akkor visszarakom én, mert van mostmár 1 mapper gyerek a csoportba, aki érti a dolgot, én csak lerajzolom neki, és ő meg megcsinálja :)

az mp pályákat is vissza lehet nemsoká rakni az sp-be mert lesz ai compiler, és lesznek npc-k azokon a pályákon is (pl rostok factory, desolated village stb)

És mivel készít mapot?
 
max. a legjobb erre kb. a pripyat mapunk is alakul már, postoltam belőle 1 draftot multkor, most épp garbagét csináljuk, most megyek tesztelni.
 
az inventoryt meg a hud-ot és a zöld növényzetet sikerült visszamentem de a régi pályák akkor is jobbak :(
 
PDA cset? ááá nem is tudtam, hogy volt benne ilyen. Kár hogy kivették, biztos jó lehetett...
Szerintem ha összeraknák a régi Stalkert-t, kétszer akkora lenne a bejárható terület...
 
minek ez a szívfájdítás :cry: :cry: nembaj a clear sky kárpótolni fog érte remélhetőleg :wink:

van egy ötletem szerezzünk egy buszt és menjünk a gsc hadiszállására és álllítsunk mágját aztán pár embert égessünk le és süssünk kenyeret a máglya mellett :D :D
 
sok jó ötletet ki kellett venni az idő szorítása miatt. mondták a cs-be bennelesz sok okosság, de hogy mik, azt nem mondták (mert nem akarnak ugyanabba a hibába esni mint a shoccal, hogy beigérnek fűt fát, aztán fele se látszik)
 
Vissza
Top Alul