Alpha-Beta verziók

Kimmuriel":m1zo5mye mondta:
Hogyan lehetne az 1935-ös alpha build-ből kinyerni a textúrákat meg az inventory ikonokat? A data unpacker nem igazán szereti... (vagy csak én csinálok valamit rosszul) A gamedata.xp0 nevű fájlt kellene valahogy kicsomagolni, de sehol nem találok hozzá megfelelő progit.

van hozzá spéci program , a linket pm-ben megkapot
 
Bocs, de ezt most nem egészen értem... Ahogy a SoC végleges verziójában a gamedata.db0 - gamedata.db9 fájlok tartalmazzák a textúrákat, úgy az alpha verzióban a gamedata.xp0 fájlban vannak a textúrák, ami egy potom 1,16 GB-os tömörített fájl. Ebből akarom valahogy kipiszkálni a cuccost. A SoC-nál ez a Data Unpacker nevű progival ment, de ennél a gamedata.xp0 nevű fájlnál ez nem működik. Állítólag kering valahol a neten egy ehhez megfelelő konverter progi, de eddig ahol megtaláltam, ott nem működött a letöltési link. Reménykedem, hogy hátha itt valakinek megvan (főként a modderek használhatják). :roll:

#Szerk.: Köszi Jim! Bár a szükséges progit még mindig nem találom, pedig már böngészem egy ideje az általad adott linken lévő fórumot... :roll:
 
bardak konverterje kell.

converter.exe -unpack -2215 d:\1935\gamedata.xrp

szal pl a d:\1935\ -be bemásolod a gamedata xp0-t és átnevezed xrp-nek, aztán beirod parancssorba amit fentébb írtam oszt kész, aztán 1perc alatt kitömi ugyanoda 1 gamedata mappába.

feltettem ide, bat-ot is raktam belé, szal akár azt indítod, és nem kell sehova semmit írni, csak írd majd át a elérési útvonalakat.

http://chernobyl.extra.hu/unpacker1935.zip
 
STALKER OBLIVION LOST 2003 GDC BUILD

'xrcore' 1510-1511 -> 2003. Augusztus 19-20.

tartalom:

ez a régi stalker oblivion lost 2003 -as game developer conferencián bemutatott buildje. főleg a fizikát tesztelték benne, de van benne 2-3 pálya pluszba. ez 2 build 1-be mergelve, egyikben tesztpályák voltak, másikban pedig pár kész.

pályalista:
deadcity
generator
military
radar
sarcofag

tesztpályák listája:
vehicles (hatalmas sík terep)
stalkers (agroprom)
rats_flesh_anomaly (agroprom)
physics (agroprom)

prezentációk is vannak benne:
present_demoA
present_demoB
present_demoC
present_demoD

(ezekből készültek a régi trailerek)


pár pici kép:
http://img.gameru.net/?v=07430.jpg
http://img.gameru.net/?v=beb8a.jpg
http://xmages.net/out.php/i384988_ssuul ... 200448.jpg
http://xmages.net/out.php/i384953_ssuul ... 200154.jpg
http://img.gameru.net/img/9287f.jpg

letöltés:
az alap béta: http://www.megaupload.com/?d=7GWCIAVM
hozzá a patch: http://www.megaupload.com/?d=5V2YC4Q3

readme-t érdemes elolvasni játszás előtt, mivel némelyik pálya csak akkor megy ha cserélitek az user.ltx-et ahogy a readme-ben le van írva!

ha akarsz lőni, akkor a töltényeket fel kell pakolni az övre. ha nincs hud, akkor nem műxik az inventory se. tehát konzolba:

"hud_draw 1"

aztán az inventory is bejön, ugyanúgy az I-vel.

Felbontást nem nagyon érdemes állítani 1024x768 felé, mert elcsúsznak a dolgok. Csak 4:3as felbontást kezel!
 
Ezek a tesztpályák milyenek? Van rajtuk valami extra vagy csak lepakoltak mindenféle dizájn nélkül pár cuccot? Van olyan mod már amiben szerepel CS vagy valamilyen kihagyott alpha pálya?
 
hát szntem a képeken látszik, hogy milyen. deadcity meg army wh meg a szarkofág meg stb már kész voltak ekkor is. az 1935ös deadcity 10x bénább ennél a 2003asnál. ekkor volt kb a legszebb.

alife nincs rajtuk, csak a tesztmapokon, amik a régi trailerekbe voltak pont úgy (mivel ez az a build)
 
azért a járművek kicst gagyik ,de más de minden jó :D
 
Kipróbáltam, egyszer se fagyott ki vagy lépett ki hibaüzenettel. Azért érdekes olyan verzióval játszani amiből még megjelenés előtti videók is készültek (a physics pályáról jutott eszembe). Generators tökéletes és természetesen Dead City is kiváló :D :D
 
Nálam ez is elég instabil volt, de közel sem annyira mint az 1935
 
Tegnap vettem észre, hogyha meglövöd a kocsit vérzik <:D>
ss_hosenfeld_08-11-09_17-52-18.jpg


Amúgy én nem bántam volna hogyha a SoC ilyen grafikával jön ki, max valamivel ettől élesebb textúrákkal. Sokkal szebb mint a végleges verzió DX8-ban.
 
Ja tényleg jól néz ki mondjuk ha egy hl2 grafóval adták volna ki az még szép is lenne
 
Tibi":ajq963sk mondta:
Tegnap vettem észre, hogyha meglövöd a kocsit vérzik <:D>
ss_hosenfeld_08-11-09_17-52-18.jpg


Amúgy én nem bántam volna hogyha a SoC ilyen grafikával jön ki, max valamivel ettől élesebb textúrákkal. Sokkal szebb mint a végleges verzió DX8-ban.

a gsc úgytűnik másolt a sniper fejlesztőitől :D

vic: source engine ... háát nemtudom ,hogy nézne ki a stalker , de nem lene az lyan rossz
 
Ja. A Half-Life 2 Nova Prospekt pályája eléggé félelmetes. Picit előjött a STALKER hangulat, de szerintem a Source engine túl egyszerű a STALKERhez.

http://www.youtube.com/watch?v=rpg2oJWfsLQ -itt van videó, lehet szemezgetni.

Nekem ez a STALKER build 1935 nagyon nehezen indult. Szenvedtem a DLL-ekkel és végül sikerült beizzítani, de ha 10 percnél tovább játszom, akkor nagyon elkezd szaggatni és ha normál .exe-vel akarom indítani mindenféle hibaüzenet jön elő.
 
Scácok csak nálam ugat a vírusírtó folymatosan ezekre a ruszki cuccokra? :|

link
 
Seítségeteket kérem...

Sikerült találnom egy 2004-es bulidet. Pontosan egy 2004. okt. 16-ikait.
Csak az a baj kitesz v.miszámomra ismeretlen helyre és csak jönnek a katonák és a zombik megállíthatatlanul. Addig okés h. lehentelek párat, de utánna kilép.
Olvastam h. vazvaz kitalált egy megoldást (nem biztos h. erre) de sajna a tárhelyen a feltööltés megszünt.
Nem tudom h. ez segített volna nekem.
Ötleteket várom.
 
Vissza
Top Alul