Alpha-Beta verziók

dezodor":af1vek7x mondta:
hát mivel dx9 fix, és enbseries-hez bika gép kell... szal azt nem ajánlatos használni "magyar" gépekkel .D

nem volt fent semmi dx9-es cucc , de letöröltem az egészet és újra visszaraktam mostmár megy normálisan viszont most találtam egy grass fix-et generator-ra és nem müxik :S

http://www.sendspace.com/file/ymngej

update 1: mégis müxik a filet átt kell nevezni l13_generator átt kell nevezni l13_generators -ra
 
A járműveket lehet benne vezetni? Stancia elején van egy Niva de sehogy nem sikerült még csak beszállni se. Vagy az user.ltx-ben kell beírni vmit mint a modoknál?
 
nálam abba a nívába is be lehet szálni , előszőr "e"-vel kinyitod az ajtót , majd becsukod és egy bal kill-el indítod a motort , Shift -el pedig felfele válthatsz
 
Akinek gondjai vannak a stabilitással, annak ajánlom a system.ltx módosítását (mod kell hozzá, vagy ki kell csomagolni a gamedata.xp0-t):
switch_distance = 50
normal_time_factor = 200

Ezek a beállítások csökkentik az agyatlan spawnolást.

A másik stabilitásnövelő, hogy le lehet tölteni a játékhoz a dll-ek legújabb verzióját:
http://rghost.ru/132373

Ezzel a két húzással sikerült stabillá tenni a bétát, és bejárni a cordon, garbage, agroprom pályákat fagyizgatás nélkül.
 
srácok a 11es pálya melyik? Vagy csak én nem látom a level mappában?


áhh most ment el a kedvem az egésztől. Összefosta magát az xray, aztán újrindítottamn, és elment a billentyűzet. Kicsomagoltam egy másik mappába, feltettem az összes javítást, és egyenúgy nincs bill. Aztán feltettem külön mappába megint ugyanazt ami előszörre ment rendesen, és azzal sincs billentyűzet. Én azon csodálkozom hogy lett ebből játék lol2 Nem csodálom, hogy kirúgták a fél társaságot. :|
 
level 11 az pripyat lenne, az ebben nincs benne. a skacok megpróbáltak 1 olyan bildet választani, amiben a legtöbb pálya van. és nem arra törekedtek hogy játszható legyen, ez 1 internal build volt, alife tesztre, nem pedig kiadásra szánva.

a régi fejlesztőket nem rugták ki... elmentek maguktól, mert csomó melójuk kárba veszett. ezt a bétát nem azért adták ki, hogy most mindenki szarrá jácca magát rajta mer milyen kurvajó, hanem moddereknek, hogy az anyagot felhasználva tudjanak jáccogatni és modokat csinálni a közönségnek, akik így nem fognak unatkozni míg kijön a 3. stalker. ebből is láthatod hogy ezt a büdi életbe nem tudták volna kiadni 2005ben, de még 2007ban sem, ha nem kezdik szétvágni kisebbre. az alap ötlet jó volt, csak kevesen voltak rá.
 
vazvaz":2h6b9qja mondta:
Akinek gondjai vannak a stabilitással, annak ajánlom a system.ltx módosítását (mod kell hozzá, vagy ki kell csomagolni a gamedata.xp0-t):
switch_distance = 50
normal_time_factor = 200

Ezek a beállítások csökkentik az agyatlan spawnolást.

A másik stabilitásnövelő, hogy le lehet tölteni a játékhoz a dll-ek legújabb verzióját:
http://rghost.ru/132373

Ezzel a két húzással sikerült stabillá tenni a bétát, és bejárni a cordon, garbage, agroprom pályákat fagyizgatás nélkül.

Megcsináltam ezeket de a textúraminőség a legpocsékabbra van beállítva. Ezt hogyan lehet visszaállítani?
 
vazvaz":3spt4fpv mondta:
Akinek gondjai vannak a stabilitással, annak ajánlom a system.ltx módosítását (mod kell hozzá, vagy ki kell csomagolni a gamedata.xp0-t):
switch_distance = 50
normal_time_factor = 200

Ezek a beállítások csökkentik az agyatlan spawnolást.

A másik stabilitásnövelő, hogy le lehet tölteni a játékhoz a dll-ek legújabb verzióját:
http://rghost.ru/132373

Ezzel a két húzással sikerült stabillá tenni a bétát, és bejárni a cordon, garbage, agroprom pályákat fagyizgatás nélkül.

és ezt a system itx-et hol lehet megtaláni mert én nem találom , nálatok sem lehet áttmenni garbage-ről bar-ba ? vagy csak nekem ilyen fos
 
értem , viszont amit vazvaz az is elég jó cucc , vissza lehet tölteni a mentést is , és müxik az R2 is elméletileg
 
Csodákat azért nem lehet várni a bétától, de tegnap, amikor végre sikerült végigjárni a kordont, a szeméttelepet és agropromot különösebb bugok nélkül, elkapott a hangulata az egésznek. Nekem sokkal jobban bejött, mint a SOC hangulata! Az időjárás, a felhők alakulása, a nap és az ég színének változásai és a napszaknak megfelelő fényviszonyok annyira szépek, hogy ilyent még egy modba se láttam, és mindez csak Dx8-as statikus világítással. Kipróbáltam az alvást is.Találtam mindenféle távcsöves fegyót, pl. volt dragunovom. Megtámadott egy csernobil kutya, baromira tetszett ahogy támad, messziről rádnéz, és lecsap az elmédre, nagyon zsír a támadás effektorja, veszélyes és félelmetes ellenfél. Lenyomtam egy törpét is, nagyon tuti a támadási effektorja ennek is. Az is tetszett, hogy a szeméttelep nem olyan lineáris pálya, mint a végleges, hanem sokkal hatalmasabb, sötétebb hangulatú, tele van mocsarakkal, vizes területekkel. A játéknak ez a koncepciója jobban el volt rugaszkodva a valóságtól, sokkal sci-fisebb, sötétebb és rejtélyesebb az egész, szinte misztikus a hangulat.


Más:

A mentések játék közbeni visszatöltésével gondok vannak, ki szokott hajigálni és pályaváltás után is általában kidob. Azt csinálom, hogy konzolba elmentem a pályákat save ....... paranccsal, vagy F5 vagy F6-al gyorsmentek egyet, aztán kilépek, és módosítom az indító .bat fájlt, hogy töltse be a mentésemet:

@start xr_3da.exe -nocache -ltx user.ltx -external -start server(all/single/alife) client(localhost)

Ha /bin mappában van az exe, akkor bin\xr_3da.exe.
A "user.ltx" helyébe írjuk be a kedvenc beállításainkat tartalmazó .ltx-et.
Az zárójelen belül az "all" helyébe bármilyen más mentésnév is írható, ami a /savedgames mappában megvan, ezzel a paranccsal kezdésnek azt fogja betölteni.
Kétmagos procim van, és mintha stabilabb lenne a béta, amikor egy maggal játszok. Én a Cpu Control-t használom. Csak elindítom a progit, és úgy van beállítva, hogy kapásból egy maggal működjön a gép.



A user.ltx beállításaihoz:

vid_mode - felbontás (csak 4:3 arány) --- 1024x768 felett kidobál

rs_details - toggle grass and other detail objects
rs_c_brightness - brightness
rs_c_contrast - contrast
rs_c_gamma - gamma
rs_fullscreen - toggle fullscreen mode
rs_no_v_sync - toggle vertical synchronization

r__detail_density - detail object density
r__aniso_tf - anisotropic filtering
r__detail_l_aniso - anisotropic filtering for detail objects
r__supersample - antialiasing

hud_crosshair_dist - toggle distance display on the crosshair
hud_news_disable - toggle news output in HUD (1 by default, news are only displayed in the corresponding section of the PDA)

g_always_run - toggle running
g_god - (cheat) God mode
g_unlimitedammo - (cheat) toggle unlimited ammo

mouse_sens - mouse sensitivity (0.21 by default)

snd_volume_eff - sound effect level
snd_volume_music - music level (0 by default; recommended 1)

Javasolt beállítások a jobb grafikához (!):

hud_crosshair_dist off
hud_news_disable 0
r__aniso_tf 16 ---anizotrópikus szűrés
r__supersample 4 --- élsimítás
r__detail_density 0.15
r__detail_l_ambient 0.94
r__detail_l_aniso 0.25
rs_detail on --- fű bekapcsolása /nem minden pályán van fű/
rs_dt_range 50.
rs_fullscreen on
snd_volume_music 1.
vid_mode 1024x768

Amúgy én a /gamedata könyvtárban összegyűjtöttem minden használható patch-modot, és azzal toltam, talán azért volt stabil.
 
az oké, hogy nem játékra van a béta, de ezzel még tesztelni sem lehet, kiváncsi vagyok, hogyan tesztelnek úgy, ha mojdjuk betölt a pálya és 5 mp-e utána kifagy, vagy mondjuk ha újra kell rakni a wint, mert hiába pakolgatod a file-okat fel/le, ninncs billentyűzet sehogyse. Lefogadom, hogy ennyi bugot még senki nem hozott össze egy szoftverben, mint ami ebben benne van, mert ehhez már tehetség kell, hogy olyanlegyen, hogy elinduljon, és egy darabig még fusson, de ne rögtön az elején mondjon csütörtököt, hanem csak egy kicsivel utána. Tuti ha valaki szándékosan akarna ilyent összehozni, nem sikerülne neki, mert vagy a betöltésnél elszállna az egész rendszer, vagy túl stabil lenne. :D
 
vazvaz:
Kipróbáltam azokat a beállításokat amik a jobb grafikához voltak, de továbbra is elmosódottak maradtak a textúrák :(

XR_3DA%202009-03-01%2017-51-16-81.jpg

XR_3DA%202009-03-01%2017-57-04-14.jpg

XR_3DA%202009-03-01%2017-57-32-87.jpg


Valakinek van valami ötlete hogy min kéne állítani?
 
Én ezen úgy segítettem hogy, kitöröltem a user.ltx fájlt és a helyére másoltam a user_koan.ltxet. Ezzel meg is oldódott a probléma.
 
Ha visszarakom az eredeti user.ltx-et akkor nem lesz elmosódott, szóval a dll cuccos ltx-ben van valami máshogy állítva. Viszont az eredetinél meg ott marad játék közben a tálca :? :? :?
 
én inkább hagyom az egéssazt egy kis ideig majd ha lessz hozzá valami jobb javítás akkor majd talán visszatérhetünk rá , ez is lehet ha nem lenne az a sok alife akkor nem crashelne ennyit
 
Vissza
Top Alul