Alpha-Beta verziók

Az?? Na jó most hogy így mondod a két híd az tényleg hasonlít valamelyest, de a többi rész? Főleg pripyattal a háttérben??? Nekem inkább arra a részre hasonlított, ami a radarnál van, ahol át lehet menni pripyatba, és van egy chekpoint, meg ha kimégy az agyszüpürcsölő tornyainál a pályáról, akkor visszajövet be lehet tekinteni a checkpoint mögé, és annak van ugyanolyan kinézete, mint az escape-nek, ilyen lejtős aszfalt úttal, körbe meredek hegyes-szakadékos résszel, túlvége fele meg ugye ott lenne pripyat látképe, ha ott átérnél arra a pályára. Én teljesen azt hittem, hogy az valamelyik ezek közül, a generátorra tippeltem, mert valami gyárféleségben indul a játék, meg gondoltam az agymosodához kell termelni a dzsúzt valahol, azért tettem volna a radat után és pripyat elé De akkor ez a generátoros pálya ez melyik? Rostockot vágom, DarkScape-t is, meg Dead City-t is, de ezt a generátort még képzeletbe se tudom sehova se tenni a térképen. Valami földalatti pálya lett volna ez is?
 
generátoros pályáról nem lehet tudni semmit. annyi talán hogy az npp -nél volt, és földalatti pálya. talán a nagy generátor terem. (régi bétába l23u_generators néven futott)

másik teória az, hogy az a pálya, amit sokan dakrscapenek hisznek, azokkal a nagy kerek generátorokkal...

sosem fog már kiderülni. clear sky-ba is majdnem belekerült ez a "generators" pálya, de végül innen is kivették. fura.
 
hát szerintem két dolgog lehet vagy van benne, az egyik, hogy nem akarják beletenni, mert jön ki majd még rész, a másik meg, hogy ezzel mossák az emberek agyát, ilyen balladai homály, ami amúgy is jellemző a stalkerre, hogy megy a ködösítés, misztifikálás, a rajongók meg agyalnak a háttérben, hogy hű vajon mi lehetett azokon a pályákon de jó lehetett... kiadnak egy béta verziós játékot, ami szépen kitesztel a közönség, modderek meg majd feltöltik tartalommal, esetleg megcsinálják a kimaradt pályákat is, mindezt tök ingyen, sőt még fizetnek is érte, és még élvezik is, meg a hype szóval nekem ez kísértetiesen hasonlít a stalker alapkoncepciójára, vagyis arra, ahogyan a C-tudatosok manipuilálják a stalkereket tudat alatt...nem lepődnék meg rajta, ha kiderülne, hogy az aki ezt kiötölte, a PR részlegnél is letette a névjegyét.

Közbe kipróbálgattam pár verziót az 1154-es faszán ment, az agroporm pálya lényegében már szinte teljesen olyan volt benne mint a véglegesben, a kordon meg már kezdett hasonlítani önmagára. Azt kiszúra a szememet, hogy a flóra sokkal változatosabb, mint a SoC-ban vagy a CS-ban(rengeteg féle gaz van, még egy kettőt fel is véltem ismerni, pl libatop, parjér, pitypang), és vannak kvázi "lombkoronás" növények, ami a megjelent verziókból hiányzik. Gondoom nem tudták normálisan megoldani, így kerültek be a foghíjas lombozatú fák. Mondjuk a 2D-s bokrok így is elég gázok a SoC/CS-ban, de azért én hiányolom ezt a változatosságot. Letölöttem valamelyik MP verziót is, talán az elsőt, de valamiért nemindul, mikor be kéne töltenie a gammát egy kivétellel elszáll, nem találja a bandita modellt. Valakinél volt ilyen? Megoldás? Ez már moddolható? Esetleg betenném a kérdéses OGF-et modként, hátha elindul vele.
http://kepfeltoltes.hu/081027/848364505hiba_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
 
dezodor":1pcexu9o mondta:
generátoros pályáról nem lehet tudni semmit. annyi talán hogy az npp -nél volt, és földalatti pálya. talán a nagy generátor terem. (régi bétába l23u_generators néven futott)

másik teória az, hogy az a pálya, amit sokan dakrscapenek hisznek, azokkal a nagy kerek generátorokkal...

sosem fog már kiderülni. clear sky-ba is majdnem belekerült ez a "generators" pálya, de végül innen is kivették. fura.


voroserdobe
Red_Forest_Spots.jpg

van i resz amit a jobb felso sarokban monolithnak irnak nemtom ki volt ott de en megneztem kicsit hasonlit a perzselo bejaratara.
szerintem ott lenne a generatoros palya
 
én úgy tudom hogy valahol az npp környékén lett volna (pripyat fölött de még az erőmű előtt )

és azt valaki nem tudja hogy hovatünt az a pálya amit a cs-be ígértek (még mikor bejelentették a játékot akkor láthattuk 1 képen ) minntha ilyen földalatti vasút lett volna .

http://img265.imageshack.us/my.php?imag ... ky1ay8.jpg

http://img362.imageshack.us/my.php?imag ... 1b1mv9.jpg

(jha és megjegyezném hogy az egyik oldalon valaki csinált singleplayer mod-ot a 2215 beta-hoz szal ha kell linkelhetek )
 
nekem az asszem le se jött a fel hiányzik ezeknek a fájloknak már nem tudná valaki frissíteni őket?
 
Tibi":z7fo104d mondta:
Valószínűleg arra a sorsa jutott mint Deadcity. Hol volt, hol nem volt...

a 2215-ös modra kíváncsi lennék

http://ifolder.ru/8534528

http://ifolder.ru/8534735

http://ifolder.ru/8535153

http://ifolder.ru/8535385

http://ifolder.ru/8534781

hozzáadott szörnyek: http://ifolder.ru/8535549

még valami frissítés

http://www.sendspace.com/file/ccdktg

http://www.sendspace.com/file/n4zklq


ssadmin101208203505gu6.th.jpg


ssadmin101208203212ow4.th.jpg


még nem szedtem le de valszeg működik néha nem lehet letölteni erröl az ifolder-ről törelmesnek kell lenni :)

update: találtam pár mirror-t talán innan még le is lehet szedni

http://multi-up.com/26771/

http://multi-up.com/26774/

http://multi-up.com/26778/

http://multi-up.com/26779/

http://multi-up.com/26776/

http://multi-up.com/26777/



Vinbob neked csak a sima 2215 kellen ?
 
KönigsTiger,

az furán hangohzat elsőre, de pripyatba vezető régi út. :) bekapcsoltuk a smartterrainok kijelzését, és ott a bejáratnál az áll "teleport_to_pripyat" ... furi, pedig nagyon földalattinak néz ki.


-----------

2215 sp-ről annyit, nagy nehezen nyögvemenősen, de sikerült pár orosz arcnak életre lehelni. voltam bétateszter, egyenlőre a pda-t ne nyomkodjátok mer kilép, és senkivel nem tudtok beszélni. van már frissítés hozzá, majd később beszélünk róla. erősen gondolkodtunk mi is, hogy a back to the roots modunkat a 2215-re kéne megcsinálni, csakhát a script része még elég gatya. viszont rengeteg olyan funkciót tud, amit a végső nem.
 
és ebben a betaban 1 yantar van vagy van valami más map is ?
 
csak a yantár factory, semmi extra, 2-3 npc, 2-3 kutya, 1-2 zombi, meg 1-2 flesh. de itt most nem az a lényeg, hogy mi van rajta, hanem az, hogy megy sp-ben is :) mondjuk a többi is megy, a 2945 pl.
 
ja sima 2215ös kéne, amit le tudtam tölteni az a 1114-es de nem fut, 1154es az fut, 2215öst nem tudtam letölteni, mert nem jó az egyik link. Aztán van egy multi a 2947 az lejott fut, de az alább linkelt bandita ogf hiányzik, vagy nme találja és ezért új játék indításnál kifagy. A multikból több nem jött le elavultak a linkek.
 
attól függ mire kell :D

1154 a legjobb kb arra a példára, hogy lássuk mennyit változott kordon és agroprom. 2215 már mp beta, és ugyanaz a 2 pálya van benne, mint a 2945 vagy 47-be vagy 39-be. tehát yantár factory meg wild territory. semmi extra.
 
egyrészt kiváncsi vagyok, hogy milyen lehet, másrészt meg olyan elemeket keresek, amik kimaradtak a finalból, de még benne vannak a bétában. Nem feltétlenül pályák, vagy pályarészek, inkább csak modellek.
 
modellek nincsenek, a régi fn2000 meg a bm16 hosszú puska, de azokat már visszaraktuk. stalker modellek pedig ugyanazok. más tényleg nincs, ami használható lenne.
 
épületeket a játék nem ogf-ben tárolja, hanem a geometry-ben van. amúgy, lentébb írtam, hogy yantár factory meg wild territory van benne, tehát nincs benne semmi olyan ami ne lenne a jelenlegi stalkerben.
 
Vissza
Top Alul