A játék gépigénye

Állapot
Nincs nyitva további válaszokra.
Szóval válaszolva a kérdésre a betak és alfák alapján ne ítélj, mert például azok nem tartalmaznak élsimítást. A végleges gépigény persze várhatóan nagy lesz, attól függ, hogy menynire, hogy mennyire sikerül optimalizálni a dolgot.
 
hispan1":2gbqqetz mondta:
Szóval válaszolva a kérdésre a betak és alfák alapján ne ítélj, mert például azok nem tartalmaznak élsimítást. A végleges gépigény persze várhatóan nagy lesz, attól függ, hogy menynire, hogy mennyire sikerül optimalizálni a dolgot.
Tippelek:
Minimum: 6600GT
Medium:: 6800GT
High: 7900GT
Tonna memória min. 1Giga, inkább 1,5-2.
Nagy CPU igény garantált 3700+. Nagyon kíváncsi vagyok, lesz-e normális dual core support és, hogy lesz-e hardveresen is különkezelt fizika. 64bites változatot igértek, szerintem annyi lesz, hogy több fényforrást tud majd egyszerre kezelni és kicsit több bokor/fa lesz.
HDR szerintem nem lesz a játékban, hanem csak Bloom, szal annyira nem kell félni a gépigénytől :D
 
Ha nekem az egész rendszerem (alaplap és proci is) 64 bites, de maga az OPrendszer nem, akkor egy 64 bites játék tud 64 bitben futni?
 
Köszi srácok!.. -gondolhattam volna- ..De a 2215 után feléledt bennem a remény,hogy hátha..........
 
Szóval akkor kell szerválnom egy 64 bites windowst. Az amúgy a bajom, hogy 64 bites XP csak angolul van kiadva illetve a 64 bites angol XP-hez nem jó semmilyen magyarítás. SZóval ezért nincsen most 64 bites rendszer a gépen. Meg kell várnom a Vista-t, úgy tűnik.
 
hispan1":1xp1bunq mondta:
Szóval akkor kell szerválnom egy 64 bites windowst. Az amúgy a bajom, hogy 64 bites XP csak angolul van kiadva illetve a 64 bites angol XP-hez nem jó semmilyen magyarítás. SZóval ezért nincsen most 64 bites rendszer a gépen. Meg kell várnom a Vista-t, úgy tűnik.
Na igen, ezért nem vettem eddig új procit....
 
Ó igen, a CTRL+C és a CTRL+V használatát már egész ifjúkoromban ismertem és ezáltal társaimnál nagyobb adatfeldolgozó sebességre tettem szert :D
 
Én nem vagyok nagy gamer, csak 1-2 játékkal játszok évek óta. (LOL) Egy dologra viszont kíváncsi vagyok. Arról volt szó pár régebbi hírben, hogy a THQ megvette az UT3 engine-t. Voltak találgatások, hogy most árírják a STALKER-t vagy az X-ray és UT3 engine-ből valami közöset hoznak ki. Szerintem az újabb DX9-es videokok és képeken látszik, hogy nem X-Ray a motor már. :roll:

Na szóval: - aki sokat foglalkozik játékokkal, játék hírekkel..stb az soroljon fel pár megjelent vagy a közeljövőben megjelenő játékot ami szintén az UT3 engine-t használja. Hátha tudunk a megjelenésekből következtetni. :?
 
Én sajnos ennyire mélyen nem ismerem a dolgot és őszintén szólvan egy játékot sem tufnék mondani, de azt szívből remélem, hogy ha tényleg lemondtak az x-ray-ről, akkor ez volt az utolsó komolyann fejlesztés, amit kihagynak a játékból és töb ilyen drasztikus lépés nem lesz. Bár hozzáteszem, hogy én még hivatalos értesítőt nem találtam arról, hogy valóban bukik az x-ray.
 
Chabi":3so62m7h mondta:
Én nem vagyok nagy gamer, csak 1-2 játékkal játszok évek óta. (LOL) Egy dologra viszont kíváncsi vagyok. Arról volt szó pár régebbi hírben, hogy a THQ megvette az UT3 engine-t. Voltak találgatások, hogy most árírják a STALKER-t vagy az X-ray és UT3 engine-ből valami közöset hoznak ki. Szerintem az újabb DX9-es videokok és képeken látszik, hogy nem X-Ray a motor már. :roll:

Na szóval: - aki sokat foglalkozik játékokkal, játék hírekkel..stb az soroljon fel pár megjelent vagy a közeljövőben megjelenő játékot ami szintén az UT3 engine-t használja. Hátha tudunk a megjelenésekből következtetni. :?

Az eredeti X-Ray engine-be (szerintem) nem piszkáltak bele, viszont a Stalker 2-höz lehet, hogy felhasználják az UT 3 engine-jét. UT2007 is ezzel fog menni, aminek megjelenése 2007 Q1.
 
Hát ha a az UT2007 (UT3) grafikájához viszonyítunk akkor egy cseppet sem lesz elavult a STALKER grafikája. :)
 
Chabi":23mer3yc mondta:
Hát ha a az UT2007 (UT3) grafikájához viszonyítunk akkor egy cseppet sem lesz elavult a STALKER grafikája. :)

Hát izé... a Stalkerben az összhatás igen szép, de nem olyan részletgazdag, mint az UT. Elég csak megnézni az utolsó naptárkép padlótxtúráját meg a 4 egyforma raklapot. :( Igaz ez nem a motor hibája. Viszont a fizika állítólag nagyon zsír lesz, és ezért spóroltak pár helyen.
 
Bizonyos helyeken valóban lehetne részletgazdagabb, de az összhatás egész jó.

Ezzel persze csak magamat nyugtatom, mert én pont azt szeretem, ha a dolgok végtelenül részletesek még ott is, ahol az ember nem várná. Ezért vagyok én egy gyengébb grafikával rendelkező játékban lenyűgözve például egy szép és részletgazdag fától vagy bokortól.
 
Jó ok elismerem, hogy egy ekkora hírnevű játéknak kell a jó/részletes gafika. Csak sok helyen olvastam már olyanokat is a STALKER fikázásával kapcsolatban, hogy mire kijön addigra elavult lesz a játék engine...stb.

Engem a játék sztorija jobban foglalkoztat mint az, hogy mennyire jobb vagy sem a vele egy kategóriájú játékok grafikája.
 
Chabi":2mdnqasq mondta:
Jó ok elismerem, hogy egy ekkora hírnevű játéknak kell a jó/részletes gafika. Csak sok helyen olvastam már olyanokat is a STALKER fikázásával kapcsolatban, hogy mire kijön addigra elavult lesz a játék engine...stb.

Engem a játék sztorija jobban foglalkoztat mint az, hogy mennyire jobb vagy sem a vele egy kategóriájú játékok grafikája.

Ez tényleg így van... DX10 hajnalán debütálni egy DX9-es programmal nem túl szerencsés. Megjelenés 2007 Q1 után semmikép sem menne teljes konvert nélkül, amit meg nem akarnak megcsinálni ...
 
Állapot
Nincs nyitva további válaszokra.
Vissza
Top Alul