[COP] Sigerous (SGM) 2.2 mod – Enot Edition

tzs

Tag
Csatlakozás
2008.06.04.
Üzenetek
3,303
Reakció pontszám
3
Windows 10
Chrome 139.0.0.0
1766095098201.webp
Alap SGM 2.2: A mod rengeteg új területet és küldetést ad a játékhoz. Új frakciók (csatlakozhatsz is hozzájuk), fejleszthető képződmények, bankár ahol kamatozhat a pénzed, alfa osztag ami csak rád vadászik, rengeteg új cucc – ezek mind részei a modnak. Viszont fegyverek terén csak az alapjátékból gazdálkodik. A fő történetszál a régi.

Ez igazából játémenetben ugyanaz mint az SGM 2.2. Annyi a különbség, hogy ebbe a modba rengeteg új fegyvert is raktak az SGM 2.2 mellé.

[Letöltés]
SGM 2.2 Enot edition – Yadi.sk
Fix 01.03.13 – Yadi.sk | MEGA

A modhoz telepíhető grafikai mod (ha gyengébb géppel rendelkezel akkor ezt hagyd ki és telepítsd rögtön a magyarítást):

[Grafikai tuning]
Absolute Nature 3 lite SGM edition – Yadi.sk
SGM 2.2 Enot edition magyarítás (PeL és LeoDeluxe) – TzsWeb

Az SGM és Enot modok javításában található orosz nevű mappák ezeket változtatják – LogOut

Ha bármi kérdés merül fel a moddal kapcsolatban kérdezzetek, vagy keressetek minket a ProHardver fórumon.
 
Sötét völgy - Lucas /Szabadság/ - 3 rejtekhely keresése

https://prohardver.hu/dl/upc/2012-07/383714_ss_mc_tuja_07-20-12_14-09-58_darkvalley.jpg

Az egyik abban az épületben ahol féloldalasan bedõlt egy teherautó egy aknában,a második attól az épülettõl jobbra lévõ javítómûhelyben,a harmadik a fõépületben ahol borov lapult a SOC -ban.Ezeket az épületeket kutasd át rendesen fõleg a talajt.Reménykedj benne,hogy ezek helyeit se akkor sorsolja a játék.mint bizonyos artifaktokat.

Аарпок

https://prohardver.hu/tema/s_t_a_l_k_e_r_call_of_pripyat/hsz_7176-7176.html
 
Igen, az üzemrõl van szó. Ez kicsit problémás, mert elõfordul, hogy csak két dokumentumot ad be a játék, ilyenkor újra kell kezdeni a küldetést. Mielõtt keresni kezdesz, a négy szolgálatost ki kell nyírni, ekkor utasít a keresésre. A lehetséges helyek:
1. a javítómûhely a szerelõaknákkal: bal szélsõ akna fedõdeszkákon
2. az oldalán fekvõ Lada Niva és a fal között
3. a másik aknában a Zil teherautó alatt
4. a szomszédos helyiségben a ládákra dobott matrac elõtt
5. a kétszárnyú bejárati vaskapu melletti õrtorony elõtt a földön
6. a kisebb egyemeletes épületben a pincében az egyik sarokban
7. ugyanitt a fa létra elõtt
8. a nagy hangár elõtt a törött kútgyûrûben
9. mellette a nagyméretû szemetes konténer és a fal között
10. a nagy hangárban a bejárattól jobbra néhány egymásra dobált láda és a fal között
11. a kerekek nélküli páncélos melletti rácsos ajtajú helyiségben az asztal mellett
12. a páncélostól a másik irányban levõ sarokban
13. a kétemeletes betonváz alatti csatornában egy elágazásnál, ahol a szétüthetõ fémdoboz van
Úgy emlékszem, ez az összes lehetõség.

A modulos feladatnál sorban kell csinálni mindent, különben elõfordul hogy beragad a dolog. Tehát: amint megvan a három modul, beszélni kell a futárral, odébb mész, amint felrobban, beszélni kell a zsoldos vezérrel, pimaszkodni velük, ezután lehet szétcsapni õket, amint mind halott, akkor kapod, hogy vidd a modulokat Nitrónak. És kész.

https://prohardver.hu/tema/s_t_a_l_k_e_r_call_of_pripyat/hsz_32910-32910.html
 
Jupiter - Hajnal klán - hátizsákok feltöltése

Nekem sikerült a hajnal rejtekhelyeket feltölteni.Igaz valamelyiknél 2 -3 másodpercet is vártam mire kiírta hogy oké.Ezeket raktam bele:
- ruha
- abakam
- 60 db löszer
- veles
- 1 db antiraid
- 1 db eü csomag
- 1 db kötszer
- 1 db psichodelyn

https://prohardver.hu/tema/s_t_a_l_k_e_r_call_of_pripyat/hsz_7158-7158.html
 
Rádiózavarás küldetés Pripjatyban - eltûnt holttest bug megoldása:

1., Le kell tölteni a spawn menü mod-ot és feltelepíteni.

2., Ennél nem lehet úgy megadni a karakter azonosítóját, mint a Misery-ben, csak menübõl választani, ezért egy kicsit módosítani kell az egyik fájljában. Tehát, a játék
gamedata\scripts\ui_si.script fájljában a következõket kell átírni:
a local NPC_table résznél az utolsó sor Vánóra vonatkozik, e mögé kell egy vesszõ, tehát így nézzen ki:
"jup_a10_stalker_vano",
majd be kell szúrni utána egy új sort, ami pedig így nézzen ki:
"pri_a22_military_yarmoshuk"
Valamivel lejjebb pedig a
if self.list:GetSize()==59 then
sorban az 59-et át kell javítani 60-ra.

3., Indítsuk el a játékot. Álljunk arra a helyre, ahol az eltûnt holttestet kellene megtalálnunk. Nyomjunk ESC-t, válasszuk ki a spawn menüpontot, azon belül az npc-k közül az utolsót (Yarmoshuk), majd kattintsunk a létrehozás és a kilépés gombokra.
Vissza a játékba. Yarmoshuk megjelenik élve, lõjük le, és vegyük el tõle a robbanóanyagot. A játék a következõ feladattal folytatódik.
 
Ez a spawn menü megvan valakinek?
 
Vissza
Top Alul