Cryostasis

dezodor

New Member
Csatlakozás
2007.02.18.
Üzenetek
2,468
Reakció pontszám
0
Hely
Szeged
Webhely
www.dezowave.com
Fejlesztő: Action Forms
Platform: PC
Stílus: FPS
Alternatív nevek: Cryostasis,Sleep of Reason, Cryostasis Sleep of Reason,


Egy FPS játék, egészen pontosan egy horror-akció alkotás. Az 1968-as orosz, északi-sarki állomáson, a Pole 21-en játszódik. A főhős egy Alexander Nesterov nevű meteorológus, aki véletlenül egy öreg jégtörő masinában ragadt hosszú évekkel ezelőtt. A történet lényegében egy kapitány, és annak drámájáról szól, mindezt pedig egy eléggé látványos köntösbe öltöztették. A játékban 10 pálya található, több ilyesztő ellenfélell megtöltve, NPC-k segítik a játékost, és nyolc, a valós történelemben is megtalálható fegyver bukkan fel.


Egyéni vélemény: ...bár sokan bugosnak mondják, nekem sikerült végigvinni 1-2 kisebb de nem észveszejtő hibával (pl néha nem jelent meg 1 tár töltény csak reload után, vagy néha eltűnt a hud de egy kicsit régebbi mentéssel megoldottam) Lineárisnak lineáris, viszont grafikailag lenyűgöző, és hangulata sem rossz. Van benne pár kissé klisé rész, meg silenthill feelinges szörnyparádé, de attól függetlenül ajánlani tudom mindenkinek aki szereti a sötét félelemes játékokat. Kifejezetten bejött, hogy nincs életcsomag, hanem a fagyás ellen meleget kell csinálni (pl. bekapcsolni generátorokat, lámpákat stb... és akkor oda lehet menni melegedni, ekkor az életcsík is felkúszik bizonyos fokban) Az olvadás effekt meg 1xűen szuper. Bár nekem most adódott meg a lehetőség, hogy dx10-ben is szétnézzek, ilyet még sosem láttam sehol. A fagyás és olvadás effekt az szociális isten. Ami kissé idegelő lehet, hogy lomha a mozgása a csávónak, és gyorsan lefogy a stamina, de meg lehet szokni... Sűrűn ment a játék, de ha te is sokat mentesz, akkor simán végig lehet vinni gondok nélkül. (csak az alap 1.0-t teszteltem, lehet van már patch azóta)


grafikai bemutató videó: (dx10)

<object width="560" height="340"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/fQMbFQVLhMc&hl=en_US&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/fQMbFQVLhMc&hl=en_US&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="560" height="340"></embed></object>

gameplay videó:

<object width="560" height="340"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/s9KavY5Pc3U&hl=en_US&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/s9KavY5Pc3U&hl=en_US&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="560" height="340"></embed></object>
 
nagyon szep, gyonyoru a felolvadas amirol irtal. egy kerdes. h lehet h errol meg eletemben nem hallottam??????(nem vagyok nyomi, figyelem a jatekhireket) egyebkent meg a kornyezet nagyon erdekesnek igerkezik es a tortenet is.
 
én még 2007ben láttam e3 videót róla... aztán el is felejtettem míg 2008 őszén megint láttam :) aztán idén kijött tavasszal, de akkor még nem volt "gépem" hozzá :)


btw. a történet nem pont olyan mint ahogy leírta a gamekapocs (onnan kopiztam, kivéve az egyéni vélemény részt :D)

van 1 atom meghajtású jégtörő hajó ami szállítmányt visz északra, a sarkköri kutató bázisra... a kapitány egy ilyen "makacs" öreg róka, és úgy van vele, hogy ez az ő hajója, és ez mindent bír... hiába mondják neki az előrejelzéseket, hogy durva jégtáblák vannak, ki kéne kerülni. Ő nem enged meg semmi csúszást magának... tökéletesen meg akar felelni a szovjetunió elvárásainak, és a parancs az parancs... no mind1, végül megtörténik a baj, elakad, és szép lassan felhal mindenki, mert megáll a fűtés, meg nincs kaja, medvéket ölnek eleinte stb... csomóan bekattannak... Te megérkezel mint 1 kutató, hogy felderítsd mi történt... :)

Valami titkos kísérlet folyhatott azon a bázison a sarkon, mert olyan cuccot szállítottak ami kicsit megmutálja a hullákat :D najó ezzel már sokat elárultam :S
 
én ismertem, mert azon kevés játékok közé tartozott, amik physx.et használtak akkor, de azt hallottam róla, hogy ahhoz képes, hogy mekkora a gépigénye a physxes effekteknek nem olyan szépek, meg akkor a stalker ment agyba főbe, úgyhogy nem foglakoztatott igazán. Bár azért kiváncsi lennék, milyen lehet, de annyi van előtte a rangsorban, hogy nem férne bele az időmbe :=(

mod: a felső videó a a játék physix-es techdemo-ja nem tudom miért írták a youtubeon dx10nek, semmi köze hozzá.
 
nem olyan szép , ez vicc , nézd meg a mirrors edge-t is physx-el meg nélküle és a külömbség látható lesz . Annó én is végigjátszottam ilyen félig orosz félig amcsi verziót jó játék volt ,de a végén azt a harcot valahogy nem értettem :)
 
nemtom, nálam dx10be látszódnak ezek az effektek... (bár nem néztem meg dx8ba, se 9be, de kizártnak tartom hogy dx8ba menjen így, még a 9 is necces) :)
 
<object width="560" height="340"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/g_11T0jficE&hl=en_US&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/g_11T0jficE&hl=en_US&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="560" height="340"></embed></object>
 
Vissza
Top Alul