Az AMK Devolution 2.0 az alapjáték sztoriját bővíti ki két új helyszínnel (a Stalker: ClearSky-ból megismert Mocsárral, és a Stalker játékokból végül kimaradt Lowlands (Alföld) területtel, egy új frakcióval (a Vadászok, ők a mocsárban, a Tiszta Égbolt frakció táborát 'foglalták el') és természetesen az új területekkel, karakterekkel új küldetéseket is kapunk. Új fegyverek, képződmények is megtalálhatóak a modban, az alapjátékban megismert rejtekhelyeken sem azokat a tárgyakat találjuk, amit már megszokthattunk.

Őszi hangulatban vághatunk neki a Zónának, ezúttal a Mocsárban kezdődik a kaland. Később a küldetéseket teljesítve a már ismert Zaton-Jupiter-Pripjaty pályák következnek, illetve az Alföldre is átlátogathatunk. Ez a terület valószínűleg a Stalker játékok fejlesztésének korai szakaszában került ki a végleges verziókból, a látvány legalábbis erre utal :)

A mod a legstabilabbak közé tartozik, egy helyen viszont mindig fagy: ha a Mocsárban, a Vadászok táborában ér a Kitörés. Ilyenkor át kell menni a közeli Halászfaluba, így elkerülhető a crash. Másik furcsaság a modban, hogy a rejtekhelyeken a tárgyak néha másik szinten találhatóak (pl. Zatonban, a Leégett farmon a fegyver a földön van, nem a padláson, vagy a csővezeték tartójáról a földre kerültek a cuccok) Szintén gyakori bug, hogy a holttestek eltűnnek, pl. a Kör antennakomplexum alatt, a vérszívók fészkénél, a helikopterek mellől a katonák hullája (Vaserdő és a Déli fennsík) vagy a Kikötői daruknál, ahol Reszketeget lefüleljük. A végigjátszást nem befolyásolja ugyan, de ajánlott Bárkás holttestét a Zatonba érkezés után egyből megkeresni (tapasztalt stalkerek tudják, hová kell menni :D ) mert később már az ő teste is eltűnhet, így nem teljesíthető Kardán küldije.

Minden hibájával együtt is élvezhető, az alapjátékot jócskán bővítő modról van szó, ami a magyarításnak hála, angoltudás nélkül is tökéletesen érthető.


Fel a lap tetejére!

Az oldalt készítette:Dodopek
segítette munkáját a Prohardver.hu Call of Pripyat topikjának felhasználói